بازاريابي شبكه اي طبق نظر آيت الله صافي گلپایگانی
بازاريابي شبكه اي طبق نظر آيت الله صافي گلپايگاني
بازاريابي شبكه اي طبق نظر آيت الله صافي
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
بازاريابی شبکه ای س. نظر جنابعالي در مورد درآمد حاصل از بازاريابي شبكهاي و هرمی چيست؟
ج. به طور کلّي دادن پول در مقابل دلالي فردي که مشتري را به صورت مستقيم معرفي ميکند تحت عنوان جعاله اشکال ندارد اّما چنانچه اينگونه پرداخت حّق دلالي به صورت هرمي باشد به اين صورت که در هنگام معّرفي مشتري توسط نفرات بعدي به نفرات اول هم مبلغي بدهند٬ محّل اشکال و اکل مال به باطل است. والله العالم لينك منبع.
س) نظر جنابعالي در مورد درآمد حاصل از بازاريابي شبكهاي و مخصوصاً شركت گلد كوئيست چيست؟
ج) بازاريابي به شكلي كه در گلد كوئيست و امثال آن است حرام و درآمد حاصل از آن نيز حرام است و الله العالم.
س)يك شركت داخلي فروش كتاب، براي عضويت مبلغي دريافت ميكند و در ازاي آن كتابهاي درخواستي را با پست، مجاني ارسال ميكند، همچنين اگر هر عضو، افراد ديگري را به عضويت شركت ترغيب كند، به ازاي هر دو نفر و با شرايط خاص، مبلغ دو هزار تومان به شخص معرفي كننده به عنوان حق بازاريابي پرداخت ميكند. عضويت افراد به صورت شبكهاي ثبت ميشود و هر شخص، داراي دو نفر زير مجموعه ميگردد. در صورت تشكيل يك زوج به عنوان زير مجموعه يك شخص، دو هزار تومان به او و همه افرادي كه بالاتر از او ميباشند پرداخت ميگردد. ضمن ارائه آدرس پايگاه اينترنتي اين شركت، تقاضا دارم نظر خود را درباره اين مبلغ كه به عنوان حق بازاريابي پرداخت ميشود، بفرماييد.
ج) اين نوع معاملات صورت شرعي ندارند و اكل مال به باطل است چه به صورت كتاب باشد چه طلا چه غيره و وجوهي كه شركت يا اشخاص از اين طريق بدست ميآورند نميتوانند در آنها تصرف كنند چون مالكش نيستند. لينك استفتاء سايت آيت الله صافي گلپايگاني.
- مجموعه احكام بازاريابي شبكه اي در سايت هدانا
- فتواي«حضرت آيت الله سيستاني» درباره بازاريابي شبكه اي / استفتاء اختصاصي سايت هدانا.
- فتواي «حضرت آيت الله مكارم شيرازي» درباره ي بازار یابی شبکه ای / استفتاء اختصاصي سايت هدانا.
- فتواي «حضرت آيت الله وحيد خراساني » درباره بازاريابي شبكه اي .
- خريد مستقيم از شركت بازاريابي شبكه اي (جديد).
- حكم درآمد كسب شده از بازاريابي شبكه اي
- نظر شوراي نگهبان نسبت به شركتهاي هرمي
- حكم آيت الله خامنه اي در باره بازاريابي شبكه اي
- فتوای مراجع عظام تقلید درباره ي بازاریابی شبکه ای
- حكم شرعي بازاريابي شبكه اي
- حكم شرعي بازاریابی شبکه ای باینری
- حكم نتورک مارکتینگ (Network Marketing) و کوئست (QI International)
نوشتارهای غیر فقهی:
- گزارش خبرگزاری فارس از میزان سود در بازاریابی شبکه ای
- بازاریابی شبکه از سود با کالای خارجی تا از بین بردن نیروی کار جوان
- عوامل ناکارآمدی بازاریابی شبکهای در ایران / تفاوت شبکهایها با هرمیها تنها در «مجوز» است/ مصاحبه با عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی
کلید: بازاريابي شبكه اي طبق نظر آيت الله صافي بازاريابي شبكه اي طبق نظر آيت الله صافي بازاريابي شبكه اي طبق نظر آيت الله صافي بازاريابي شبكه اي طبق نظر آيت الله صافي بازاريابي شبكه اي طبق نظر آيت الله صافي بازاريابي شبكه اي طبق نظر آيت الله صافي بازاريابي شبكه اي طبق نظر آيت الله صافي بازاريابي شبكه ای آیت الله صافی بازاريابي شبكه ای آیت الله صافی
[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]