وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

رسول خدا(صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند:

«…و ايمُ اللّه ِ لَأن يَهدي اللّه ُ على يَدَيكَ رجُلاً خَيرٌ لَكَ مِمّا طَلَعَت علَيهِ الشَّمسُ و غَرَبَت…»

یا علی! به خدا سوگند، اگر خداوند کسى را به دست تو هدایت کند، برایت بهتر است از آنچه آفتاب بر آن طلوع و غروب می‌کند. (کافی،ج9،ص410)

 

به جمع حامیان ما بپیوندید:

تمام تلاش ما در اينست كه معارف قرآن كريم و اهل البيت عليهم السلام را ترويج دهيم، در اين مسير شما مي توانيد حامي ما باشد.

 

سایت هدانا یکی از پر مخاطب‌ترین سایتهای پاسخگویی به سوالات دینی و احکام و استفتائات فقهی می باشد. همانطور که می دانید گسترش فعالیت ها و افزایش کیفیت خدمات سایت، مخصوصا در توسعه بخش زبانهای خارجی و پژوهشهای جدید دینی حمایت شما عزیزان را در تمام ابعاد می طلبد. علاقه مندان به فعالیت های دینی می توانند به طرق مختلف به تیم هدانا در پیشبرد مقاصد کمک نمایند.

در طرح «نذر فرهنگی سایت هدانا» شما به هر اندازه ای که توانایی مالی و علاقه داشته باشید در تامین هزینه های جاری سایت مثل تامین هزینه سِرور سایت شرکت می کنید و انشاالله ثواب مطالعه جمع زیادی از مشتاقان و مومنین به همراه اجر تبلیغ معارف دینی برای شما خواهد بود.

امام صادق عليه السلام : فرمودند:  لا يَتَكلَّمُ الرّجُلُ بكَلِمَةِ حَقٍّ يُؤخَذُ بها إلاّ كانَ لَهُ مِثلُ أجرِ مَن أخَذَ بها.ا. بحار الأنوار : 2 / 19 / 52.   هرگاه فردى سخن حقّى بگويد و كسى به آن عمل كند، براى او همانند پاداش كسى باشد كه به آن عمل كرده است .

جا دارد از همۀ عزیزانی که تاکنون به هر طریق مادی و معنوی از فعالیت های سایت هدانا حمایت کرده اند، صمیمانه سپاسگزاری نماییم. انشاالله خداوند به تمام عزیزان بهترین برکات مادی و معنوی را عنایت کند.

به دو طریق می توانید در اجر فعالیت ی تبلیغی سایت هدانا سهیم شوید.

1-  کارت به کارت یا واریز به حساب:

شماره کارت بانک شهر: 5047061035082359

شماره حساب: 700789462770

شماره شبا: IR140610000000700789462770

 

2- واریز آنلاین از طریق درگاه اینترنتی:

لوگو بانك