وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

ارضا جنسی همسر از طریق تلفن و چت

0

ارضا جنسی همسر از طریق تلفن و چت

ارضا جنسی همسر از طریق تلفن و چت چه حکمی دارد؟

پاسخ حجت الاسلام طاها: 

زن وشوهر می توانند لذتهای مشروع را از هم ببرند، بر همین اساس می توانند تلفنی یا با چت کردن حرفهای عاشقانه داشته باشند و اگر خود به خود ارضا شوند اشکالی ندارد، اما نمی توانند با دست خود استمنا و خود ارضایی کنند.

 هر عملی یا بازی ای با آلت تناسلی برای خروج منی جایز نیست، ارضا شدن باید با بدن همسر باشد، نه اینکه شخص با دست خود نقاط حساس بدن خود را لمس کند و در حین مکالمه استمنا نماید، چنین کاری گناه و حرام است.

لازم به ذکر است استمنا، دارای انواعی است؛ مثل بازی کردن با دست، گوش کردن به سخن و صدای زن و (یا مرد) نامحرم، رد و بدل کردن حرف های عاشقانه، در خیال آوردن و فکر کردن به مسائل شهوت انگیز. اگر کسی با اختیار یکی از این اعمال را به قصد خروج منی انجام دهد و منجر به خروج منی از انسان بشود، استمنا و حرام است.

توصیه اینست چون تحریک جنسی از راه دور بدون حضور همسر زمینه گناه استمنا را فراهم می کند، بهتر اینست که گفتگوهای عاشقانه و جنسی در حضور همسر باشد تا خدای نکرده دچار این عمل حرام نشوند.

حتما بخوانيد

ارضاي جنسي همسر با وسایل جنسی

احكام تشخيص مني در مردان و زنان

حكم بوسيدن و روبوسي چيست

رابطه جنسي در دوران عقد

حكم نزدیکی در حال حیض

تفاوت مذي و وذي و مني چيست

راه ترک خودارضایی دختران چیست

تاثیر خود ارضايی بر نازايی و عقیم شدن



کلید: ارضا جنسی همسر از طریق تلفن و چت ارضا جنسی همسر از طریق تلفن و چت ارضا جنسی همسر از طریق تلفن و چت ارضا جنسی همسر از طریق تلفن و چت ارضا جنسی همسر از طریق تلفن و چت ارضا جنسی همسر از طریق تلفن و چت  ارضا تلفنی همسر چگونه تلفنی ارضا کنیم ارضا از طریق تلفن ارضا شدن تلفنی با همسر ارضای تلفنی اس ام اس تحریک کننده حال تلفنی ارضای تلفنی چیست  ارضا جنسی همسر از طریق تلفن و چت 

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.