وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

ناگفته‌های فرمانده میدانی حشدالشعبی ‌از بنیانگذار تیپ بدر در عراق+فیلم

فرمانده میدانی حشدالشعبی عراق با اشاره به خصوصیات بارز اخلاقی فرمانده وقت سپاه بدر گفت: شهید اسماعیل دقایقی از فرماندهان پاک و مخلص بود که تیپ بدر را تأسیس و راه‌‌اندازی کرد.

0

ناگفته‌های فرمانده میدانی حشدالشعبی ‌از بنیانگذار تیپ بدر در عراق+فیلم

ابومهدی مهندس در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دقایقی اظهار داشت: شهید اسماعیل دقایقی بنیانگذار سپاه بدر و از برجسته‌ترین فرماند‌هان حشدالشعبی بود.

وی با مروری بر ‌خاطراتش با شهید دقایقی افزود: با شهید دقایقی هرچند از لحاظ سنی همسال بودیم، اما این شهید را با توجه به خصوصیات و ویژگی‌هایی که داشت ‌پدرمان‌ قلمداد می‌کنیم و شهادتش واقعاً ثلمه‌ای‌ بزرگ‌ بود و تا امروز تلخی آن در دل‌ها جاری است.

فرمانده حشدالشعبی عراق با اشاره به خصوصیات بارز اخلاقی فرمانده وقت سپاه بدر عراق بیان کرد: همیشه شهید دقایقی در یاد و خاطره همه نیروهای نظامی عراق زنده است ‌و شخصاً در اتاق کار و عملیات‌های علیه داعش تصویر وی را همراه داشتم زیرا اخلاص فرمانده دقایقی برکتی دارد که هنوز از آن فیض می‌برم.

وی تأکید کرد: این را به‌قطعیت می‌گویم که او زنده است و رفیق ماست و انتظار دارم شما عزیزان سلام گرم ما را به مردم بهبهان و آغاجاری برسانید.

در ادامه می‌توانید فیلم سخنان ابومهدی المهندس را مشاهده کنید.

 

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.