وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

مشاوره خانواده تلفنی

پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله فرمودند: مشورت كردن با خردمندِ خيرخواه ، مايه هدايت است و توفيقى است از جانب خداوند ؛ پس هرگاه مشاور دلسوز و خردمند تو را راهنمايى كرد، مبادا مخالفت كنى كه موجب ضرر و آسیب مى شود. المحاسن : 2/438/2519 

0

مشاوره سایت هدانا از چه راه هایی امکان پذیر است؟

فهرست این نوشتار:

مشاوره تصویری

تماس تصویری

مشاوره تلفنی

تماس تلفنی مشاوره

مشاوره متنی

چت مشاوره

قرآن کریم: وَشَاوِرْهُمْ فِي الْأَمْرِ ۖ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ آل عمران/159

در کارها مشورت کن، و چون تصمیم گرفتی بر خدا توکل کن.

  • جلسه خود را هم اکنون رزرو کنید

مشاوره سایت هدانا در «اتاق آنلاین مشاوره اینترنتی» به‌صورت صوتی یا تصویری به درخواست شماست و یا به به‌صورت چت در پیام‌رسان ایتا، سروش و تلگرام است. (برای ورود به اتاق مشاوره اینجا کلیک کنید، رمز ورود به جلسه را از پشتیبان بخواهید. پس از رزرو نوبت شماره تماس با مشاوره به شما نمایش داده خواهد شد اگر نتوانستید وارد اتاق گفتگو شوید تماس بگیرید).

پشتیبان: اگر سؤال یا ابهامی درباره مشاوره دارید می‌توانید از طریق آیدی: sitehadana@ در پیام‌رسان سروش، ایتا یا تلگرام بپرسید یا از اینجا کلیک کنید و در قسمت تماس با ما در سایت هدانا مطرح کنید. توضیحات تکمیلی را تا انتها همین نوشتار بخوانید. پشتیبان در تمام مراحل مشاوره در کنار شماست. لازم است پس از رزرو نوبت حتما به پشتیبان پیام بدهید تا هماهنگی لازم برای جلسه صورت پذیرد و فایل های آموزشی برای شما ارسال گردد.

  • سرویس جلسه 50دقیقه، 200 هزار تومان
  • درصورتی که به زمان بیشتری برای مشاوره نیاز داشته باشید یا انجام بدهید شامل تخفیف 10 درصد خواهد بود.

در فرآیند مشاوره تست‌های تشخیصی و شخصیت مختلفی از مراجعین برای خودآگاهی و آشنایی بیشتر زوجین به‌صورت رایگان گرفته خواهد شد و همچنین در جلسات مشاوره جزوات آموزشی به همراه فرم‌ها و کاربرگهای مشاوره به‌صورت رایگان ارائه می‌گردد.

  •  آخرین نظرات مراجعین درباره مشاوره را می توانید در انتها همین صفحه ببینید.
  • برای برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در ادارات به پشتیبان پیام بدهید.
  • اعتماد و رضایت مراجعین ما اتفاقی نیست.
  • قوانین:

1- تمام اطلاعات شخصی شما نزد سایت هدانا کاملا محرمانه خواهد بود و سیاست ما رازداری است.

2- پس از تعیین نوبت توسط شما، شماره تماس مشاور به شما نمایش داده خواهد شد آن را یادداشت کنید، همچنین جزئیات رزرو نوبت از طریق سیستم پیامکی سایت به شماره تلفن شما از سر شماره (300080024000) ارسال می‌گردد. اگر فراموش کردید یا هر مشکل دیگری بود می‌توانید به‌راحتی با پشتیبان ارتباط بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. توصیه می‌کنیم در نوشتن شماره تلفن یا آیدی خود دقت کنید و در ساعت مقرر وارد جلسه شوید یا درصورت قطع اینترنت، تماس بگیرید، در صورت تاخیر از زمان جلسه شما کاسته خواهد شد.

3- برای تغییر زمان مشاوره از سوی شما باید حداقل 24 ساعت زودتر از طریق پشتیبان درخواست خود را ثبت کنید. بدیهی است اگر در ساعت و روز مقرر به هر دلیلی تماس نگیرید نوبت و هزینه پرداختی شما باطل می‌گردد.

4- در صورت لغو شدن نوبت از سوی سایت هدانا؛ به شماره موبایل ثبت‌شده در فرایند رزرو اطلاع‌رسانی خواهد شد و نوبت جدید با شما هماهنگ می‌شود و یک کد تخفیف 15% داده می شود.

1-روش رزرو و پرداخت سیستمی:

بارگذاری...

2- روش پرداخت کارت به کارت:
همراه عزیز، شما می توانید هزینه سرویس مشاوره را به شماره کارت بانک شهر: ۵۰۴۷۰۶۱۰۳۵۰۸۲۳۵۹ به نام مهدی طاها واریز کنید یا از طریق درگاه زیر به صورت مستقیم هزینه جلسه مشاوره را پرداخت نمایید، و تصویر یا کد پرداخت را به آیدی @sitehadana در سروش، ایتا یا تلگرام ارسال کنید و زمان دقیق جلسه خود را با پشتیبان هماهنگ نمایید.

3- روش پرداخت مستقیم با درگاه بانکی:

4- اسکن کد qr پرداخت:

مشاوره زناشویی

مشاوره زناشویی
مشاوره زناشویی

مشاوره مذهبی

مشاوره خانواده
مشاوره خانواده

مشاوره طلاق

مشاوره طلاق
مشاوره طلاق

مشاوره نامزدی و ازدواج

مشاوره نامزدی و ازدواج
مشاوره نامزدی و ازدواج

مشاور اختصاصی خود را داشته باشید

آیا به بودن یک مشاور در کنار خود نیاز دارید تا بهتر تصمیم بگیرید؟ ما در مقاطع مختلف زندگی می‌توانیم در کنار شما باشیم و به شما کمک کنیم تا بتوانید مسائل را اصولی و درست حل نمایید یا اگر در رابطه زناشویی به دنبال عشق، صمیمیت و رضایت بیشتری هستید می توانید از مشاوره هدانا استفاده کنید تا موفقیت و حس بهتری در زندگی داشته باشید و بتوانید زندگی معنوی خوبی را تجربه کنید.

مشاوره

مشاوره در دسترس است بیاموزید که چگونه می توانید راهنمایی بگیرید.

اهمیت و ضرورت مشاوره:

با آمدن رسانه‌ها و تغییر روابط و سبک زندگی با دشواری‌هایی روزافزون رودررو هستیم. در طی این سال‌های مشاوره شاهدیم اکثر اوقات اختلافات و مشکلات از مسائلی به‌ظاهر ساده یا به خاطر یک بی‌توجهی کوچک آغاز می‌شود و منجر به ناهنجاری و سپس دغدغه و معضل جدی که امنیت جسمی و روانی افراد را به خطر می‌اندازد می‌شود. لذا اگر از همان ابتدا با یک متخصص آگاه مشورت می‌شد بسیاری از چالش‌های جدی اتفاق نمی‌افتاد. برای مثال چند جلسه مشاوره پیش از ازدواج که زیاد زمان‌بر نیست و آن‌چنان هزینه‌ای هم ندارد چقدر می‌تواند جلوی آسیب‌های بعدی مثل طلاق را بگیرد، گاهی شخصیت زوجین آسیب می‌بیند، بخشی از عمر ایشان تباه می‌شود، فرزند این خانواده دچار بحران می‌شود و انواع دعواهای مالی و غیرمالی زوجین هم بماند که فشار زیادی را به افراد و جامعه تحمیل می‌کند. حالا خودتان قضاوت کنید که چه مسیری را باید طی کرد.

پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم فرمودند: مشورت كردن با خردمندِ خيرخواه، مايه هدايت و توفيقى از جانب خداوند است. المحاسن: ۲/۴۳۸/۲۵۱۹

تحقیقات هدانا درزمینهٔ مشاوره خانواده:

چندین سال است سایت هدانا زیر نظر «حجت‌الاسلام مهدی طاها» دکتری تخصصی مطالعات زن و خانواده؛ دارای مدرک مشاوره خانواده، زوج‌درمانی شناختی-رفتاری (C.B.C.T) و مدرک روانشناسی با رویکرد طرح‌واره درمانی (Schema Therapy) ویژه درمان افسردگی، اضطراب و …؛ مدرس دوره آمادگی آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده (قوه قضاییه) و استاد درس دانش خانواده و جمعیت و عضو گروه معارف در دانشگاه؛ در حوزه‌های مختلف فردی و اجتماعی به دنبال راهنمایی و مشاوره به مخاطبان محترم است و تاکنون ده‌ها مقاله درزمینهٔ خانواده را در آرشیو خود گردآوری کرده که در نوع خود یک مجموعه غنی در حوزه خانواده می‌باشد، (شما می‌توانید از اینجا کلیک کنید و بانک مقالات مشاوره خانواده سایت را مطالعه نمایید) اما گفتگو با مشاور و استفاده از تجربیات او می‌تواند موضوعات و مشکلات مختص مربوط به شما را بهتر و سریع‌تر حل کند و مزایا و معایب پنهان تصمیمات شما را نشان دهد و راه‌کارهای مناسب و بهتر را پیشنهاد نماید.

تجربه و تحقیقات نشان می‌دهد پس از جلسات مشاوره علاوه بر افزایش توانایی حل مسئله مراجعان، تخلیه هیجانی صورت می‌پذیرد و افکار منفی کاهش می‌یابد و افکار مثبت و امید به زندگی بیشتر می‌شود؛ حس دیده شدن و اهمیت داشتن و موردتوجه واقع‌شدن در کنار احساس حامی بودن کسی که بر اساس تجربه و تخصص به ما کمک می‌کند امیدبخش است و حس خوبی را القا و به زندگی تزریق می‌کند و همه این‌ها علاوه بر انجام تکنیک‌ها و راهکارهای پیشنهادشده کمک می‌کند تا بهتر و سریع‌تر مشکلات حل شود و موفقیت لازم کسب شود.

مشاوره

مشاوره دینی و مذهبی چیست:

مشاوره مذهبی با مشاوره‌های دیگر این تفاوت را دارد که با نگاهی دقیق و الهی به انسان و خانواده می‌نگرد؛ یعنی علاوه بر آگاهی بر یافته‌های علمی و روانشناسی روز؛ مبنا را روایات اهل‌البیت علیهم‌السلام قرار می‌دهد، تجربه دنیای غرب نشان داده که چون مبانی انسان شناسانه غربی و نگاه به خانواده بر اساس همان مادی‌گرایی و سود و منفعت دنیایی است نتوانسته و نمی‌تواند بسیاری از مشکلات خانواده‌ها را به‌درستی حل کند. بر اساس آمارها شاهد فساد اخلاقی روزافزون و فروپاشی خانواده در غرب هستیم!

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مشاور خوب این است که دانش لازم را در مباحث دینی و الهی داشته باشد تا بتواند در مشکلات؛ رفتارهای خود آسیب‌رسان که زندگی دنیایی و آخرتی افراد را به خطر می‌اندازد به‌خوبی بشناسد و نشان بدهد.

 

مزایای مشاوره تلفنی

امروزه ارائه خدمات مشاوره آنلاین جایگاه بالایی پیداکرده است. در دسترس بودن یعنی فرقی نمی‌کند که در کجا و چه شهری هستید به‌راحتی می‌توانید با مشاورتان ارتباط بگیرید، هزینه کمتر رفت‌وآمد و ناشناس ماندن را می‌توان از مزایای مشاوره آنلاین برشمرد. علاوه بر این از مهم‌ترین مزایای مشاوره سایت هدانا این است که شما با یکی از کارشناسان و اساتید معتبر و باتجربه حوزوی که درزمینهٔ خانواده و سبک زندگی اسلامی تخصص دارند به‌راحتی در ارتباط خواهید بود.

مشاوره

چه خدمات تخصصی و مشاوره‌ای می‌توانم بگیرم:

مشاوره خانواده، پیش از ازدواج، ازدواج، زوج‌درمانی، شکست عاطفی، بی‌وفایی‌های زناشویی و مشاوره‌های فردی

مشاوره قبل از ازدواج: بررسی سلامت روان و تناسب شخصیت با تست‌ها و مصاحبه بالینی، مشاوره دوستی دختر و پسر، دوران نامزدی، همسرگزینی، همسریابی، مشاوره ازدواج، مشاوره پیش از ازدواج و …

مشاوره دوران نامزدی و عقد: درمان شکست عاطفی، مشکلات دوران عقد، رفتارهای همسر و …

مشکلات زندگی مشترک: تلاش برای بهبود روابط عاشقانه و حل و فصل اختلافات بین فردی، مشاوره خانواده و  زناشویی، دخالت خانواده‌ها، مشاوره خیانت، زوج‌درمانی و حل تعارضات زناشویی و جنسی، آموزش مهارت‌های زناشویی و ….

مشاوره طلاق: مشاوره قبل و بعد از طلاق و …

زمینه‌های مختلف دینی: اعتقادی، احکام و …

مهارت‌های زندگی: مهارت ارتباط مؤثر، مهارت حل مسئله، قاطعیت و جرئت ورزی، اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس، تفکر انتقادی، خلاقیت و …

مشاوره فردی:  اختلالات افسردگی، اختلالات اضطرابی، مدیریت استرس، مدیریت خشم، مشکلات عاطفی و ارتباطی.

تذکر: مشاوره آنلاین برای کسی که دچار پریشانی شدید روانی، بیماری روانی یا افرادی که قصد خودکشی دارند مناسب نیست. 

 

 تمام تلاش مجموعه هدانا بر این است که روزبه‌روز بتواند کیفیت خدمات مشاوره‌ای خود را از جهت جلسات، سرویس خدمات‌دهی مناسب، پلتفرم پرداخت و ثبت رزرو به‌روز و راحت، در دسترس بودن و … بالاتر ببرد. امیدواریم با پیشنهادات خود در این مسیر به ما کمک نمایید.

مشاوره تلفنی مذهبی خانواده، مشاور مذهبی آنلاین،مشاوره مذهبی تلفنی قم،مرکز مشاوره مذهبی هدانا،روانشناس بالینی مذهبی، مشاوره تلفنی مذهبی خانواده، مشاور خانواده مذهبی در تهران، روحانی مشاور خانواده، بهترین مشاور خانواده مذهبی،مشاوره مذهبی تلگرام،

مورد اعتماد مراجعین مان هستیم، برخی از آخرین دیدگاه های مراجعان عزیز:

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.