وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

پرسشنامه نیازهای اساسی

0

پرسشنامه نیازهای اساسی

این پرسشنامه برای شناخت نیازهای شما طراحی شده است که در مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره زوجین کاربرد فراوانی دارد، هرچقدر نیازهای زوجین شناخته تر شده باشند و پاسخ داده شوند سطح رضایت زناشویی بالاتر خواهد بود. تفسیر این آزمون نیاز به کارشناس دارد.

برای شرکت در این آزمون لطفا عبارات زیر را به دقت بخوانید و میزان وجود هریک از نیازهای فهرست شده را از بسیار کم تا بسیار زیاد در خود درجه‌بندی نمایید. هر عبارت در خصوص مقدار و میزان وجود یک گرایش یا نیاز در شما سئوال می‌کند. وجود هر نیاز یا خواسته درونی را بر اساس مقیاس ۵ نمره‌ای درجه‌بندی کنید.

۱- تفسیر این تست همراه با مصاحبه بالینی بر عهده مشاور شماست. پس از تکمیل فرم زیر درخواست مشاوره خود را در سایت هدانا ثبت کنید و تفسیر آزمون شما همراه با آموزش های لازم توسط کارشناس برای شما شرح می گردد. (برای مشاوره اینجا کلیک کنید).

۲- اگر فقط پاسخ تست را بدون جلسه مشاوره می خواهید، پس از تکمیل تست از اینجا کلیک کنید و کارت شرکت در آزمون را خریداری کنید. پاسخ کمتر از حدود ۲۴ ساعت به ایمیل شما یا لینک پاسخنامه برای تلفن شما پیامک می گردد. و اگر هیچ کدام از این دو نیز در دسترس شما نیست با آیدی @sitehadana در سروش و ایتا درخواست بدهید تا پاسخنامه برای شما ارسال شود.

فرم نیازها

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.