وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

زنان از منظر حقوق بشر آمریکایی برده هستند/ ماجرای روزانه ۳۰۰ تجاوز آمریکایی‌ها به زنان در جنگ جهانی دوم

نماینده مردم ژاپن در نشست رسانه ای عفاف و حجاب با بیان برخی از اتفاقات جنگ جهانی دوم و فجایع ارتش آمریکا گفت: زنان از منظر حقوق بشر آمریکایی تنها برده هستند.

0

کونیکو یامامورا (خانم بابایی) نماینده مردم ژاپن در نشست رسانه ای عفاف و حجاب از منظر اقوام و ادیان با بیان اینکه 50 سال است در ایران زندگی میکنم و 59 سال پیش مسلمان شدم گفت: داستانی از حقوق بشر در جریان جنگ جهانی دوم برای شما تعریف میکنم.

وی افزود: در اواخر جنگ جهانی دوم که زنان هم برای پشتیبانی برخی امور پشت جبهه حضور داشتند در جزیره اوکیناوا که اکنون هم پایگاه نیروهای نظامی امریکا در آن وجود دارد، 240 دانش آموز دختر در کنار 5 مربی در بیمارستانی کار پرستاری را انجام می دادند.

یامامورا ادامه داد: بیمارستان که ساختمان هم نبود و در داخل یک غار بود در اثر یک حمله شدید نیروهای امریکایی تخریب شد و دختران پرستار بین مرگ و تجاوز نیروهای امریکایی، خودکشی را انتخاب کردند.

نماینده ژاپن در این نشست بیان داشت: امریکایی ها بعد از ورود به شهر به بیش از 10 هزار زن و دختر تجاوز کردند و برای جلوگیری از ادامه این تجاوزها فاحشه خانه ای تشکیل شد تا عده ای از زنان برای خدمت سربازان امریکایی در آن حضور داشته باشند ولی از سوی امریکایی ها اعلام شد در این فاحشه خانه حقوق زنان ضایع می شود.

وی اضافه کرد: پس از منحل شدن این فاحشه خانه تعداد تجاوز به زنان به بیش از 300 مورد در روز رسید. این داستان واقعی نشان می دهد با وجود ادعای حقوق بشری امریکا زنان در منظر آنها برده هستند.

یامامورا گفت: بعد از گذشت سالها از این وقایع دانش آموزان شهرهای مختلف ژاپنی نقاشی هایی می کشند که در آن آمریکایی ها را دوست خود می دانند اما بچه های سردشت چه نقاشی هایی می کشند؟ آنها ظلم و تجاوز را فراموش نکرده اند.

وی خاطر نشان کرد: رهبری فرمودند بهتری اسلحه اتحاد و ایمان است و ما باید تلاش کنیم کودکان را با ایمان و مبتنی بر فرهنگ اسلامی تربیت کنیم.

فارس.
انتهای پیام/

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.