وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

آزمون تشخیصی روانشناسی

در این تست به هیچ وجه ، منظور نشان دادن “محسنات” یا ” معایب” شما نیست زیرا ماهیت هر شخص متفاوت از دیگران است . آن چه در این تست باید مشخص گردد چگونگی بودن یا احساس کردن است که اگر با صداقت بیان شوند؛ دیگر به خودی خود، خوب یا بد نیستند.

0

آزمون تشخیصی روانشناسی

پرسشنامه ای که در اختیار شما قرار گرفته است دارای جمله هایی است که مردم برای توصیف خودشان به کار می برند. این جمله ها برای کمک به توصیف احساس، رفتار و طرز فکر شما در نظر گرفته شده است. صداقت و جدیت شما در علامت گذاری جمله ها به شناخت شما کمک می کند، این شناخت باعث می شود تعداد جلسات مشاوره و ارزیابی شما کاهش یابد. چنانچه تعدادی از سوال ها غیر واقعی به نظر می آیند یا با شرائط شما منطقی نیستند، نگران نباشید زیرا آن ها برای توصیف افرادی با مشکلات مختلف تهیه شده اند.

– اگر شما با یک جمله موافق هستید یا معتقدید که منطبق با وضعیت شماست واژه ” بله” را در پاسخنامه علامت بزنید.

– اگر شما با یک جمله موافق نیستید یا معتقدید که در مورد شما صحت ندارد واژه ” خیر” را در پاسخنامه علامت بزنید.

– سعی کنید به همه جمله ها جواب دهید حتی اگر از انتخاب خود مطمئن نیستید.

– اگر حداکثر سعی خود را نمودید ولی نتوانستید نتیجه بگیرید، واژه خیر را در پاسخنامه علامت بزنید.

-در پایان مطمئن شوید که تست ارسال شده است و پیام ثبت آن به شما نشان داده شده و اگر ثبت نشد احتمال دارد به یک سوال پاسخ نداده اید برگردید و پاسخ بدهید و مجدد دکمه ارسال را بزنید.

 

۱- تفسیر این تست همراه با مصاحبه بالینی بر عهده مشاور شماست. پس از تکمیل فرم زیر درخواست مشاوره خود را در سایت هدانا ثبت کنید و تفسیر آزمون شما همراه با آموزش های لازم توسط کارشناس برای شما شرح می گردد. (برای مشاوره اینجا کلیک کنید).

۲- اگر فقط پاسخ تست را بدون جلسه مشاوره می خواهید، پس از تکمیل تست از اینجا کلیک کنید و کارت شرکت در آزمون را خریداری کنید. پاسخ کمتر از حدود ۲۴ ساعت به ایمیل شما یا لینک پاسخنامه برای تلفن شما پیامک می گردد. و اگر هیچ کدام از این دو نیز در دسترس شما نیست با آیدی @sitehadana در سروش و ایتا درخواست بدهید تا پاسخنامه برای شما ارسال شود.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.