وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

شهوت مرد بیشتر است یا زن

0

شهوت مرد بیشتر است یا زن

در مورد حالات جنسى دختران و پسران و تفاوت آنها مى‏توان به موارد زير اشاره كرد:

1- تفاوت در نوع و شكل فكر در زن و مرد. مردان طالب ارضاء سريع و زنان طالب عشق ‏بازى هستند. مردان به صرف در آغوش گرفتن زنى به سراغ اصل قضيه تناسلى و آميزش جنسى مى‏روند، در حالى كه زنان ممكن است در عشق جنسى و تماشاى بدن، موهاى سينه، عضلات و كلمات عاشقانه مردان غرق مى‏شوند. بنابراين همانطور كه در دستورات دينى ما نيز آمده است، قبل از آميزش، ملاعبه كردن نيكو شايسته است. تا هر دو (زن و شوهر) از اين عمل لذت كافى را ببرند و به اصطلاح علمى به اوج لذت برسند.

2- زنان احساسات و عواطف سرشارى دارندو در نتيجه از خشونت جنسى پرهيز مى‏كنند.

3- زنان همواره آغازگر رابطه جنسى بوده و بدون اشارت آنها شروع آميزش جنسى لذت‏بخش ناممكن است.

4- قدرت جنسى زيادتر زنان مستلزم پذيرش اعمال طولانى و مكرر را روشن مى‏سازد.

5- رفتار جنسى اجتماعى زنان در ظاهر منفعلانه است ولى مردان سريعاً عقل‏باخته و حالت فاعلى و اشكار و تهاجمى به خود مى‏گيرند. اسلام نيز براى حفظ جامعه از انحرافات اخلاقى و جنسى، تأكيد فراوان و زيادى روى حجاب و شؤونات اجتماعى داشته است.

6- بر طبق تحقيقات ميدانى انجام گرفته از جمله تفاوت‏هاى جنسى پسران ودختران اين است كه پسران بيش از دختران خواستار اوج لذت جنسى‏اند، بيش از دختران به خيالبافى‏هاى جنسى پناه مى‏برند، نسبت به نشانه‏هاى جنسى حساس‏ترند، در خواب بيشتر از دختران به اوج لذت جنسى مى‏رسند. براى باقى ماندن در حالت تحريك جنسى، كمتر به تحريك مداوم احتياج دارند، ميزان روابط جنسى‏شان با بيش از يك جنس مخالف، بيشتر از دختران است.

پرسمان

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.