وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

خواب خرگوشی مذاکره با آمریکا

0

خواب خرگوشی مذاکره با آمریکا

 

آنهایی که دم از مذاکره با آمریکا میزنند ،بد نیست بروند تاریخ را بخوانند که آمریکا بر سر متحدینش چه آورد.

دولت مصدق،همه جانبه غلام حلقه به گوش آمریکا بود،مصدق حامی حزب الله و حماس نبود،حامی روحانیت هم نبود،بااسرائیل هم مشکلی نداشت،فقط گفت نفت ایران،حق ایرانیان است،به خاطر این حرف حق، آمریکا برای همیشه محوش کرد.

حسنی مبارک دیکتاتور مصر، مگر دست نشانده و مورد حمایت آمریکا نبود؟بعد از آنکه آمریکا به اهدافش در مصر رسید،مبارک به مهره سوخته تبدیل شد و او را به زباله دان تاریخ فرستادند.

مگر صدام مورد حمایت همه جانبه آمریکا نبود؟در جنگ ۸ساله علیه ایران همه جوره به صدام کمک کردند،سرنوشتش چه شد؟کشورش به دست آمریکا به ویرانه ای تبدیل و خودش را هم اعدام کردند.

مگر آمریکا به قذافی ولیبی نگفت فعالیت هسته ای را متوقف کنید،تحریم هارا لغو میکنیم؟لیبی هسته ایش را نابود کرد،بعدها بهانه موشک ها را گرفتند، موشک هایش را سوار برکشتی برای آمریکا فرستاد،دست لیبی خالی ماند، آمریکا به لیبی حمله کرد،لیبی تبدیل به خرابه ای شد،و قذافی را هم کشتند.

مگر شاه ایران متحد و غلام حلقه به گوش آمریکا نبود؟چرا از او در برابر انقلاب،ملت و خمینی کبیر حمایت نکرد؟حتی زمانی که شاه از کشور فرار کرد،اجازه ورود به آمریکا را به اونداند،وناچار به مصر پناهنده شد.

مگر آمریکا در قضیه برجام نگفت اگر ایران فعالیت هسته ایش را کنار بگذارد روز اجرای توافق تحریم هالغو خواهندشد؟ایران هسته ایش را نابود کرد،اما آمریکا تحریم ها را لغو نکرد هیچ،تحریم های ظالمانه دیگری وضع کرد و از برجام خارج شد.

مگر آمریکا دم از حقوق بشر نمیزند؟پس چرا خون ملت های بیگناه،سوریه،عراق،فلسطین،افغانستان،پاکستان،یمن،میانمار و……را میرزد و تجاوزاتش را هر روز بیشتر میکند.

کسانی که دم از مذاکره با آمریکا میزنند باید خیلی ابله باشند که، چندین کودتای نافرجام درایران،حمله طبس،حمله به هواپیمای ایرانی و شهید شدن ۲۹۰نفرانسان بیگناه،ایجاد فتنه درسال های،۹۶،۷۸،۸۸درکشور،تحریم های ظالمانه و فلج کننده،و….را فراموش کنند

آمریکا اگر حامی حقوق بشر است،چرا واردات دارو به ایران را برای افراد نیازمندی که زندگیشان به مصرف این دارو ها وصل است تحریم میکند و به کام مرگ میفرستد؟

مگر نمیدانید ونمیبینید که آمریکا برای نابودی حکومت اسلامی ایران،درسال۲۰۱۸بیش از ۵جلسه با سازمان منافقین برگزار کرده است؟

مگر نمی دانید به دستور آمریکا داعش تشکیل شد برای نابودی ایران؟که بحمدالله بادرایت فرمانده معظم کل قوا و سربازان مدافع وطن و حرم،تکفیریها را درنطفه،و قبل از اینکه پایشان به ایران برسد نابود کرند

اینها تنها بخشی از جنایات،بد عهدی،خیانت و چهره شیطانی کشوری خبیث به نام آمریکا است

و داستان خیانت،براندازی و بدعهدی شیطان بزرگ در حق ملت های آزاد و مستقل جهان همچنان ادامه دارد

لازم است قبل از آنکه جمجمه هایشان زیر چکمه های دشمن پودر شود، از خواب خرگوشی بیدار شوند

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.