وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

بیست و دو بهمن تماشایی، شکوه عزمت اسلامی با حضور بی نظیر ملی

0

بیست و دو بهمن تماشایی، شکوه عزمت اسلامی با حضور بی نظیر ملی

حضور تماشایی مردم ایران درسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی /
 

«حماسه تماشایی»؛ 39 امین «بیست و دوم بهمن» هم درتاریخ ماندگار شد +فیلم و عکس

امروز به‌وقت ۲۲ بهمن، ۳۹ سال بعد از انقلاب در جشن سالگرد پیروزی مردمی‌ترین انقلاب دنیا،همه آمده‌اند در سراسر کشور، نسل‌اندرنسل، اولی، دومی، سومی و نسل چهارمی‌های بعد از انقلاب، پیر و جوان زن و مرد تا بودنشان را فریاد بزنند.
  مراسم سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز با حضور «گرم و پرشور» همه آحاد ملت در سراسر ایران اسلامی برگزار شد و ۲۲ بهمن ۹۶ از آن «بیست و دوم بهمن‌های تماشایی» بود.مطلع راهپیمایی امروز، شب گذشته با بانگ رسای تکبیر فاطمی مردم ایران اسلامی که از هر کوی و برزنی شنیده می‌شد، آغاز  و امروز با حضور آحاد مردم در سراسر کشور تکمیل شد. امروز وسط شهرمان  اگر زمین زبان داشت به دشمن شناسی، آگاهی و هوشیاری ملتی بزرگ شهادت می داد،  ما ایرانی ها یک ضرب المثل داریم که می گوید جا برای سوزن انداختن نیست؛ آری امروز واقعا جا برای سوزن انداختن نبود.
 
 

اینجا ایران است، ساعت به‌وقت همدلی و همراهی، آری اینجا ایران است، جغرافیایی که مردمانش دنیا را مبهوت وحدت، ولایتمداری و عشق به سرزمینشان کرده است. از خلیج‌فارس تا خزر نیلگون، از اشترانکوه و دماوند تا دنا و هامون، وسعتی از غرب تا شرق ایران امروز سراسر فریاد ملتی بود که بار دیگر اعلام کرد: هستیم بر سر عهدی که بستیم، پابرجا و استوار…

 

 

امروز پیغام خروش ملت ایران برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و ابرقدرت‌ها این بود که ما خود ابرقدرتیم، ما را از گزینه‌های روی میزتان نترسانید، ما هرکدام گزینه‌ای روی میز هستیم که همدلی و وحدتمان در استمرار خط انقلاب و آرمان «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پاسخی دندان‌شکن به دشمن است.

 

 

امروز به‌وقت ۲۲ بهمن، ۳۹ سال بعد از انقلاب در جشن سالگرد پیروزی مردمی‌ترین انقلاب دنیا،همه آمده‌اند در سراسر کشور، نسل‌اندرنسل، اولی، دومی، سومی و نسل چهارمی‌های بعد از انقلاب، پیر و جوان زن و مرد تا بودنشان را فریاد بزنند.

 

 مردم دیار ستارخان و باقرخان با شعار «آذربایجان اویاخدی،انقلاب دایاخدی»، آمدند تا بگویند آذربایجان بیدار است و مدافع انقلاب، مردم دیار میرزا کوچک خان جنگلی هم صدای خروششان در گوش جنگل و دشت‌ها پیچید.

 

 

مازنی‌ها هم آمده‌اند، مردم دریادلی که وحدت و عشق به ایرانشان را از شمال ایران به بوشهر، بندرعباس، خوزستان تا دیار خلیج تا ابد فارس گره زدند تا همگی بگویند ما از ترامپ و تهدیدهایش نمی‌ترسیم و نشان دهند ایران گرچه کشوری با فرهنگ‌ها و قومیت‌های مختلف است اما هنگامی‌که پای میهن و انقلابشان در میان باشد همگی همراه و یکرنگ هستند.

 

سیستان و بلوچستانی‌ها هم امروز بار دیگر وحدتشان در شعارهایشان نمایان است، شیعه و سنی در کنار و همراه هم، همچنان استوار و پابرجا بر سر آرمان‌ها، روایتی که تا مرز غرب کشور از ایلام و کردستان گرفته تا کرمانشاه تکرار می‌شود، مرزنشینانی که ۴۰ سال است توطئه دشمنان را در تضعیف وحدتشان نقش بر آب کرده‌اند.

 

7558819_308.jpg (1000×667)

 

امروز صدای اصفهانی‌ها و مردم دیار نقش‌جهان هم در جهان پیچید، فریادی که هم‌صدا با سراسر کشور حماسه‌ای تماشایی را خلق کرد حماسه‌ای که همه در آن سهیم بودند از یزدی‌های اهل دیار کویر تا قمی‌های شهر خون و قیام.

 

امروز در جشن انقلابی که نخستین روزهای۴۰ سالگی‌اش را تجربه می‌کند تهرانی‌ها هم در میدان آزادی روایتی دیگر از حضور میلیونی خود در تجدید میثاق با امام و شهدایشان را مقابل دوربین‌های عکاسان و خبرنگاران بردند تا جهان بداند و شاهد باشد که نمی‌تواند ملتی را که تا پای جان برای آرمان‌هایش ایستادگی کرده و شهید داده است به‌راحتی با توطئه و نقشه‌ها و وعده‌ووعیدها فریب دهد.

 

آری اینجا ایران است، ساعت به‌وقت ۳۹ سال بعد از انقلاب و این صدای مردمی است که در سالگرد ۲۲ بهمن‌شان بار دیگر لرزه بر تن استکبار انداختند.

آری قصه مراد و مرید همین است، حکایت ملت و رهبرشان روایت امروز مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در جای‌جای ایران اسلامی است، گفته بودند که «به حول و قوّه‌ی الهی بیست‌ودوّم بهمن امسال از آن بیست‌ودوّم بهمن‌های تماشایی خواهد بود. چون مردم با این یاوه‌گویی‌هایی که بعضی از دولتمردان آمریکایی و غیره کردند، احساس می‌کنند که دشمن در حال کمین‌ گرفتن و آماده‌ شدن برای تهاجم است.»

 

ترک و کرد و لر و ترکمن و بلوچ ندارد، حضور یکرنگ است، از شمال و جنوب گرفته تا شرق و غرب، از خزر تا خلیج‌فارس، از هامون تا ارومیه، از زاگرس و البرز تا کویر ایران؛ همه حماسه است و موج موج حضور ملت دریا می‌شود.

 

خبرها از دور و نزدیک، از روستا و شهر، از پایتخت و مراکز استان‌ها روایت جاری شدن حماسه است، حماسه‌ای که تکرارش در ۳۹سال برایمان آن را خواستنی‌تر کرده است.

 
 

Video Player

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

7559686_126.mp4 | دانلود فیلم 

 

 

 

22 بهمن در پایتخت تماشایی شد+ فیلم و تصاویر

 

22 بهمن در پایتخت تماشایی شد+ فیلم و تصاویر

22 بهمن در پایتخت تماشایی شد+ فیلم و تصاویر

 
 
نمایش عمومی موشک 2000 کیلومتری سپاه در مسیر راهپیمایی + عکس

همزمان با برگزاری راهپیمایی مردم در تهران، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 2 فروند موشک بالستیک و دوربرد قدر F  را در مسیر راهپیمایی به نمایش عمومی گذاشت. ویژگی‌های این موشک به شرح ذیل است:

– طول: 15.86 متر

– وزن مسلح: 17460 کیلوگرم

– وزن سرجنگی: 650 کیلوگرم

– سوخت: مایع

– قطر: 125 سانتی متر

– نوع جدایش: تک مرحله‌ای با قابلیت سر جداشونده

– ماموریت: زمین به زمین – بالستیک

 

 

حضور گرم و پرشور ملت برای خلق حماسه «۲۲ بهمن تماشایی» + حاشیه‌ها و تصاویر

 
سردار سلیمانی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:
آنهایی که پای سفره نظام، پز اپوزیسیون می‌دهند، کار غلطی می‌کنند
 
سردار قاسم سلیمانی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تماشایی، در کرمان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:بعضی از عملیات روانی دشمن می‌هراسند، و این ترس را به جامعه تلقین می‌کنند؛ این کار اشتباه است، در واقع این دشمن است که از ما می‌ترسد.

وی تاکید کرد: جامعه باید با حکمت نه با ترساندن، اداره شود.

 

سردار سلیمانی، افزود: برخی از کسانی که ادعای پیروی از خط امام دارند به جای نوشتن نامه سرگشاده و انتقادآمیز به بیگانگان و دشمنان و بدخواهان به  ولی‌فقیه زمانه خود نامه می‌نویسند. آیا این معنی پیروی از خط امام است؟

 

فرمانده نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: این غلط است که برخی پای سفره نظامی باشند که خون ۲۰۰ هزار شهید پای آن ریخته شده، اما پز اپوزیسیونی بدهند.

 
اقدام جالب یک تاکسی‌دار تهرانی

یکی از شهروندان ایرانی برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن موشکی را به شکل نمادین بر تاکسی خود سوار کرده است.

 
آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در راهپیمایی 22 بهمن
 

 
 
بازداشت مفسدان

در حاشیه راهییمایی امروز و در حوالی میدان انقلاب برخی جوانان با پوشیدن لباس‌های نجومی بگیر و مفسدان صحنه بازداشت این متهمان را بازسازی کردند.

حضور گرم و پرشور ملت برای خلق حماسه «۲۲ بهمن تماشایی» + حاشیه‌ها و تصاویر

 
 
قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم الله 22 بهمن

حمد و ثنای بی پایان پروردگار بزرگی را سزاست که ملت شریف و حق جوی ایران را کرامت بخشید تا در سایه نعمت اسلام و ولایت، تحت رهبری داهیانه و الهی حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در عصر جاهلیت مدرن، منادی احیای ارزش¬های والای الهی و اخلاقی گردد.

اینک، در این لحظات آکنده از شور و نشاط و حماسه که قلب میلیون ها انسان آزاده مملو از سرور سی و نهمین سالگرد سراسر نور و افتخار پیروزی انقلاب اسلامی است و پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی ایران در اوج قله های سربلندی و افتخار، بیش از هر زمان دیگری به عنوان الگوی نجات بخش جامعه بشری، مایه¬ی مباهات مسلمانان و مستضعفان جهان شده است، ما شرکت‌کنندگان در راهپیمایی باشکوه، سراسری و دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن که مزین و آراسته به نام سیده نساء العالمین حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است، مواضع خویش را با بانگ رسای توحیدی “الله اکبر” و “خامنه‌ای رهبر” به جهانیان اعلام می‌داریم:

1- ضمن تجدید میثاق و بیعت خلل‌ناپذیر با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انقلابی‌گری و تبعیت همه‌جانبه از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را زمینه‌ساز نشر و بسط ارزش‌های معنوی انقلاب اسلامی دانسته و بر التزام عملی به اصل الهی و مترقی «ولایت فقیه» به عنوان میراث جاویدان معمار کبیر انقلاب اسلامی تاکید می نماییم.

2- بار دیگر پشتیبانی قاطع خود را از موفقیت‌های جوانان مومن و متخصص کشور به‌خصوص در عرصه علم و فناوری و صنایع باز دارنده دفاعی و موشکی اعلام داشته و ضمن حمایت از دستاوردهای ارزشی و معنوی نظام اسلامی، بر تداوم عزم جدی مسئولین کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و تکامل مسیر پرفروغ انقلاب اسلامی تاکید می نماییم.

3- با تاکید بر لزوم تامین زندگی کریمانه مردم و مقابله با موج نفوذ و رخنه دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، خاصه از راه تدبیر فضای مجازی ایمن و شبکه اینترنت ملی، از همه دستگاهها بخصوص  دولت محترم می‌خواهیم با مسئولیت‌پذیری برای بهبود شرایط اقتصادی کشور و پاسخگویی صادقانه به مطالبات برحق مردم، تامین اشتغال و معیشت و رفاه مردم را در اولویت قرار دهند.

4- آمریکای جنایتکار را همچنان “دشمن شماره یک” خود دانسته و ضمن ابراز خشم و نفرت از بدعهدی های شیطان بزرگ در نقض مفاد توافقنامه هسته‌ای، و محکوم کردن مواضع خصمانه برخی مقامات ارشد اروپایی در همراهی با سیاست های سلطه طلبانه شیطان بزرگ از تمام مسئولین و دست‌اندرکاران نظام اسلامی می‌خواهیم تا با اتخاذ مواضع قاطعانه نسبت به استیفای کامل حقوق و منافع ملی و مقابله به مثل موثر با تحریم‌ها و اقدامات خرابکارانه نظام سلطه و ایادی آن، شجاعانه اقدام نمایند. 

5- بار دیگر حمایت همه‌جانبه خود را از وحدت و اتحاد جهان اسلام و همچنین جنبش‌ها و حرکت‌های اسلامی و آزادیبخش، خاصه فلسطین و محور مقاومت اعلام داشته و با‌ تاکید بر لزوم حفظ تمامیت ارضی کشورهای اسلامی، طرح رذیلانه سردمداران کفر پیشه آمریکای جنایتکار در رسمیت بخشیدن به نقشه شوم انتقال پایتخت رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به بیت المقدس و همچنین جنایات وحشیانه رژیم قبیله ای آل سعود و هم پیمانان آن در یمن و بحرین را شدیدا محکوم می نماییم.

6- ضمن هشدار در خصوص پذیرش تعهدات و معاهداتی که زمینه ساز نفوذ دشمنان و تحدید قدرت و کاهش میزان اثرگذاری نظام در سطح منطقه و جهان است، از متولیان امر می‌خواهیم با سرلوحه قرار دادن عدالت و رفع زمینه های بروز معضلات اجتماعی، افزایش اعتماد سیاسی، تحکیم بنیاد خانواده و جلوگیری از تبدیل شدن مساله حجاب به ابزاری سیاسی، دشمنان مردم و انقلاب را در رسیدن به اهداف شیطانی خود با شکست مواجه سازند.

7- تکریم مقام شهدای والامقام انقلاب اسلامی و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان را وظیفه دائمی امت شهیدپرور دانسته و از مسئولین کشور می‌خواهیم تا در رفع موانع تعالی مادی و معنوی و حاکم ساختن فرهنگ “ایثار” و “شهادت”، از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
یکشنبه 22 بهمن ماه 1396
مصادف با 24جمادی الاول 1439 و 11 فوریه 2018

 

 

آلبوم تصاویر

رجا نیوز.
نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.