وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

اندیشه نژاد پرستی شیطانی تر است یا اندیشه جنسیت پرستی فمینیست ها؟

0

اندیشه نژاد پرستی شیطانی تر است یا اندیشه جنسیت پرستی فمینیست ها؟

فراماسونری در کشورهای مختلف جهان این هدف را دارد تا با تشکیل مراکز مردم نهاد تحت عناوین بشر دوستانه و یا دفاع از حقوق زنان به سکولاریسم و فمینیسم ضد خانواده با استفاده از تندروها دین ستیزی را دامن بزند.

خانواده و فمینیسم

امروزه، در خیلی از کشورها، ماسون‌ها سرگرم تلاش برای نفوذ به جوامع هستند. آنها با مصاحبه‌های مطبوعاتی، سایت‌های اینترنتی، تبلیغات و بیانیه‌های رسانه‌ای خود را به عنوان سازمانی معرفی می‌کنند که صرفاً خود را وقف مصالح جامعه کرده است . حتی، در بعضی کشورها سازمان‌های خیریه و تشکل های مردم نهاد مورد حمایت ماسون‌ها وجود دارد که دولت ها و حکومت ها نادانسته و یا دانسته خود نیز از آنها حمایت های مادی و معنوی می کنند.

در ایران عمده این سازمان ها احتمالا همان سازمان های مردم نهاد و جامعه الفلان های زنان و کمیته ها و مراکز مختلف زنان نفوذی هایی از این دست دارند که مشغولیت شستشوی فکری و نشر اندیشه های فمینیسم اسلامی که بدترین شکل فمینیسم می باشد را دارند! سازمان‌های «روتاری و باشگاه لاینز[۱]» که انواع غیررسمی ماسونری هستند نیز همین مطالب را می‌گویند. تمام این سازمانها ادعا می‌کنند که برای مصلحت جامعه تلاش می‌کنند. ماسون‌هایی که چنین طرز تفکری دارند کاملاً مخالف فردی هستند که به خدا اعتقاد دارد وکارهایی خیر را برای رضای او انجام می‌دهد.

از نظر آنها، همه کارها باید فقط به خاطر انسانیت انجام گیرد هر چند در ایران این تیم ها بنا به اعتقادات مذهبی قوی بین مردم محتاطانه تر عمل می کنند و سعی می کنند این مفاهیم را در هاله ای از ادله دروغین دینی و فقه پویا بیان کنند. به وضوح می توان این طرز فکر را در کتابی که توسط لژ ترکیه منتشر شده مشاهده کرد: «اساس اخلاق ماسونی عشق به انسانیت است و خوب بودن به خاطر خواسته‌ای در آینده، منفعت، پاداش و بهشت، از روی ترس از دیگری، عرف دینی یا سیاسی، نیروهای ناشناخته ماوراء طبیعی را کاملاً مردود می‌داند.

تنها از خوب بودن به خاطر عشق به کشور، انسانها و انسانیت (البته در ظاهر)حمایت و تمجید می‌کند که البته در ایران نام خانواده و یا زنان و خانواده را هم برای جلب آفکار عمومی به دوش می کشد. این یکی از مهمترین اهداف تکامل فراماسونری است. عشق به مردم و خوب بودن بدون انتظار پاداش، رسیدن به این سطح، تحول عظیمی است.» [۲] ادعاهای موجود در مطالب بالا فوق‌العاده گمراه‌کننده است.

بدون انضباط اخلاقی دین، ازخودگذشتگی برای دیگران هیچ مفهومی نمی تواند داشته باشد و وقتی چنین چیزی اتفاق بیفتد، روابط افراد ظاهری و سطحی می‌گردد. یک مثال بارز در تأیید این مطلب، انقلاب بزرگ فرانسه در سال ۱۷۸۹ است. ماسون‌هایی که این انقلاب را به راه انداختند، شعارهای حاوی ایده‌آل‌های اخلاقی «آزادی، برابری، برادری» را فریاد می‌زدند. اما، ده‌ها هزار فرد بی‌گناه به گیوتین سپرده شدند و کشور به حمام خون بدل گشت. حتی خود رهبران انقلاب هم نتوانستند از این وحشی‌گری بگریزند و یکی پس از دیگری سر برگیوتین نهادند. همان‌طور که می‌دانیم موج‌های اول فمنیسم نیز در دنیا، از همین زمان و با همین شعار آغاز شد و تحولات سرنوشت سازی را برای زنان دنیا رقم زد.

اگر به نوشته‌های ماسونی نگاه کنیم، می‌توان به وضوح دید که هدف این سازمان گسترش فسلفه اومانیستی در کل جهان و ریشه‌کنی ادیان یکتا پرستی ( اسلام مسیحیت، یهودیت) است.[۳] تاثیرات این اندیشه‌ها در مسائل زنان و در میان مادران امروزی به خوبی دیده می‌شود. جامعه‌ای به دور از اخلاق و بدون دین و مذهب که همان جامعه مورد نظر صهیونیسم است، از زنان در تمام دنیا مادرانی بی‌عاطفه، بی‌مسئولیت و به دور از گذشت‌ها و ایثارهای گذشته‌شان ساخته است.

زنان و مادران امروز بدون‌اینکه لذت و شادمانی همسر و یا مادر بودن را بفهمند، دل خوش‌اند به حضور اجتماعی، درآمدهای بالا، تحصیلات عالی، زندگی‌های لوکس و سرشار از مصرف‌گرایی و مدگرایی و هرآنچه که مدنظر اندیشه‌های اومانیستی است. آمار سقط جنین، کودکان بی‌سرپرست و فرزندانی که به دور از عشق واقعی پدر و مادر خود، در مهد کودک ها نگهداری می‌شوند، همگی موید این نکته است که این دست‌های شیطانی و ناپیدا، کار خود را به خوبی انجام داده‌اند.

فعالان حقوق زن در ایران و دنیا از حقوق کودک و زن بعنوان یکی از ابزارها برای رسیدن به خواسته ها و رانت های خود استفاده می کنند. که اگر اینگونه نبود در دنیا میلیون ها فرزند بخاطر بانگ های حقوق زن فمینیست ها سقط نمی شدند و یا نامشروع متولد نمی شدند تا از اولین حق خود که حیات ،داشتن والدین و حلال زادگی است محروم شوند!

شاید در تلوزیون و اخبار یا روزنامه ها صحنه ها و درگیری ها و کشتار بی شمار انسان ها در گوشه های مختلف جهان را ببنید و متاثر شوید. شاید از نژاد پرستی های وقیحانه ظالمین در جهان به ستوه آمده باشید.

به نظر شما اندیشه نژاد پرستی شیطانی تر است یا اندیشه جنسیت پرستی فمینیست ها؟

مسلما اندیشه جنسیت پرستانه فمینیست ها زیرا اینها نیمی از جمعیت جهان را به طور کل حذف می کنند در حالی که نژاد پرستان عده کمتری را حذف می کنند. و شاید باور نکنید صدها برابر همین تعداد انسانی که در دنیا به خون خود می غلتند و کشته می شوند توسط فمینیست ها با سقط جنین و اعمال جنسیت پرستانه نابود می شوند. میلیون ها کودک در دنیا به خاطر نزاع خانوادگی و جدایی ناشی از تفرقه های فمینیسم و طلاق بی خانمان و یتیم می شوند و بی شک شمار آنها از شمار قربانیان و بی خانمان شدگان جنگ ها به مراتب بیشتر است. منتها این یکی توسط رسانه های دنیا به نمایش در می آید و آن یکی پنهان تر و مخفی تر است و صدایش در نمی آید!

[۱] . Rotary club & lienz
[2] . Dr salami isindage, ucuncu derece rituelinin in celenmesi ( the examination of the third degree ritual), mason dernegi (Masonic society) publication: 4, Istanbul. 1978, p.15 ( emphasis added)
[3] . Mozi berker , “ gercek masonluk” (real freemasonry), mimar sinan, 1990, no.77, p.23, (emphasis added

موعود

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.