وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

عشق به خواهر زن

0

عشق به خواهر زن

حدود يكسال پيش شوهرخواهرم به من ابراز علاقه كرد و گفت در صورت جواب ندادن خودكشى مى كند من هم حدود سه چهار ماهى فقط تلفنى با او صحبت مى كردم كه آرام شود سپس متوجه شدم كه كار اشتباهى است به كل طردش كردم و هرچه زارى كرد جواب ندادم من عذاب وجدان دارم چرا چون هنوز در چشمانش دلبستگى را حس مى كنم من چه كنم؟ چگونه تحملش كنم با همه كم توجهى من او زياد به زندگيش دل نمى بندد من هيچ كاره ام راه حل چيست؟

 

خواهر گرامى، به هر حال خودتان هم به خوبى مى‏دانيد كه رابطه تلفنى شما با شوهر خواهرتان كاملا اشتباه بوده و قطع اين رابطه كاملا صحيح بوده است. شما به خوبى مى‏دانيد كه رابطه داشتن شما با وى و حتى علاقه او به شما، باعث آشفتگى روابط او با خواهرتان مى‏شود و از استحكام روابط آنان با يكديگر جلوگيرى مى‏كند از اين رو لازم است علاقه و اميد او را به خودتان به طور كامل قطع كنيد. براى اين كار، توصيه مى‏كنيم:

1 سعى كنيد هيچگاه با او روبه ‏رو نشويد. هيچگاه در مقابل او ظاهر نشويد و با او صحبت (حتى در حد سلام و احوال پرسى) نكنيد (حتى از طريق تلفن براى امور عادى نيز با او صحبت نكنيد).

2 نسبت به او كاملا بى ‏اعتنا باشيد. اگر احيانا با او مواجه شديد بدون كمترين اعتنا و توجهى عبور كنيد. به او نشان دهيد كه هيچ علاقه ‏اى به او نداريد.

3 در مقابل او حجاب كامل را رعايت كنيد. نگذاريد كمترين عضو شما، حتى دستانتان در مقابل او از زير چادر بيرون بيايد.

4 در حضور او از صحبت كردن (حتى با ديگران) خوددارى كنيد و نگذاريد او صداى شما را بشنود.

5 رفتن به خانه خواهرتان را تا حد زيادى كم كنيد و جز به همراه والدين‏تان به خانه آن‏ها نرويد.

6 توصيه اكيد مى‏ كنيم در صورتى كه خواستگار مناسبى داريد در اولين فرصت ازدواج كنيد و به اين طريق، اميد او را به طور كامل قطع كنيد.

7 مراقب باشيد هيچگاه نسبت به او نگاهى محبت‏آميز نداشته باشيد و نگذاريد علاقه به او در دل شما ايجاد شود، چون اين امر باعث بسيارى از فسادها و تباهى‏ها خواهد بود. هيچگاه با او رابطه به اصطلاح برادر و خواهرى هم نداشته باشيد.

8 هيچگاه با او در تنهايى قرار نگيريد.

9 پاسخ سخنان محبت‏آميز او را يا ندهيد يا اين كه بهتر است با پرخاش و تندى او را از خود دور كنيد.

10 هر عمل ديگرى هم كه مى‏تواند اميد او را از شما قطع كند و به سوى خواهرتان جذب كند انجام دهيد.

پرسمان

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.