وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

تأسف آیت الله العظمی نوری همدانی از حواشی افتتاحیه فیلم فجر

حوزه نیوز

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به بعضی از برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب گفتند: باید این ایام را گرامی داشت؛ اما توجه داشته باشیم این انقلاب، اسلامی بود و برای برقراری ارزش‌ها، نه اینکه به نام جشن انقلاب، ضد ارزش ترویج شود؛ اطلاع دادند که در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر عمل ضد ارزشی انجام شده که مایه تأسف است.

0

حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم با اشاره به ورود به چهل و یکمین سال انقلاب، فرمودند: باید قدردان انقلاب باشیم؛ این انقلاب خدمات فراوانی از مباحث عمرانی تا عرصه بین المللی داشته است؛ ما فراموش نمی‌کنیم که در چه وضعی از نظر امکانات بودیم، فراموش نمی‌کنیم دیگران برای این کشور تصمیم می‌گرفتند، اما امروز همه اعتراف دارند بدون نظر ایران هیچ تصمیمی در منطقه گرفته نمی‌شود.

ایشان با اشاره به اینکه ما برای اسلحه به غرب التماس می‌کردیم اما امروز موشک نقطه زن داریم، ابراز داشتند: ما امروز موشک با برد دو هزار کیلومتر داریم؛ در بحث نانو، در سلول بنیادین و در بحث هسته ای این همه پیشرفت کردیم که همه با خودباوری جوانان این کشور حاصل شد؛ همچنین از نظر عمرانی نیز بحمدالله در اکثر روستاها امکانات وجود دارد؛ البته هنوز به آن نقطه مطلوب نرسیدیم که باید تلاش شود.

شاید این مطالب را هم بپسندید:

این مرجع تقلید با اشاره به بعضی از برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب خاطرنشان ساختند: باید این ایام را گرامی داشت؛ اما توجه داشته باشیم این انقلاب، اسلامی بود و برای برقراری ارزش‌ها، نه اینکه به نام جشن انقلاب، ضد ارزش ترویج شود؛ اطلاع دادند که در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر عمل ضد ارزش انجام شده که مایه تأسف است.

معظم له وضعیت معیشت مردم را بسیار نگران کننده دانسته و افزودند: این مردم جان دادند، خون دادند، چرا باید در رنج باشند؟، تا چه زمانی باید رنج بکشند؟ چرا به مردم رسیدگی نمی‌کنید؟ چرا مدیریت ضعیف است؟ چرا عده ای با کم‌کاری خودشان، مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین می‌کنند؟ بروید به این مردم، به قشر ضعیف خدمت کنید؛ به داد مردم برسید؛ با پشت میز نشستن کار درست نمی‌شود؛ این تبعیض ها را بردارید.

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.