وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

بیانات آیت الله شب زنده دار درباره “بیانیه گام دوم انقلاب”/ رهبر انقلاب فرمودند روی این بیانیه مطالعه و کار کنید

[رهبر معظم انقلاب] فرمودند که من روی این بیانیه خیلی زحمت کشیدم ، من بناء بر این ندارم که اگر چیزی نوشتم و یا مطلبی را که می گویم از دیگران درخواست کنم که روی آن کار و مطالعه کنند، ولی راجع به این می گویم این کار را بکنید،

0

بیانات آیت الله شب زنده دار درباره “بیانیه گام دوم انقلاب”/ رهبر انقلاب فرمودند روی این بیانیه مطالعه و کار کنید

این بیانیه ی بسیار پر مغز، عالمانه و دلسوزانه ای است که رهبری معظم برای چهل سالگی دوم انقلاب در بدایت راه دوم بیان فرموده اند.

ایشان [رهبر معظم انقلاب] فرمودند که من روی این بیانیه خیلی زحمت کشیدم ، من بناء بر این ندارم که اگر چیزی نوشتم و یا مطلبی را که می گویم از دیگران درخواست کنم که روی آن کار و مطالعه کنند، ولی راجع به این می گویم این کار را بکنید، به ماها هم که در خدمتشان بودیم فرمودند که بناء من بر این نیست که بگویم مطالعه کنید یا روی آن کار کنید، اما راجع به این می گویم که این کار را بکنید، این درخواست و این مطالبه را ایشان دارند.

عرض من این است که انشالله فضلای معظم، طلاب محترم این را در دستور کار خودشان قرار بدهند. من دیروز در یک اجتماعی در مشهد به طلاب و فضلای محترم آنجا عرض کردم که مثل مکاسب، رسائل و کتاب های درسی مان چگونه مباحثه می کنیم تا این که به عمق مطلب پی ببریم، ابهاماتش برایمان زدوده بشود، این بیانیه را به مباحثه دو نفره، سه نفره بگذارید و بعد در راه نشر، تبیین، پیاده سازی این بیانیه هر کسی در حد و توانی که برایش امکان دارد سرمایه گذاری و کار کند.

در ذهن خودم آمده بود که ما جهت اداء این مطالبه ی آن بزرگوار هر روز در اینجا یک بخشی از این بیانیه را قرائت بکنیم، یک امعان نظری روی آن بشود، ان شاءالله هر روزی فرازی از آن را بخوانیم که هم مذکر ما باشد و هم این که انشالله در دریافت بهتر آن رهنمودها یه گام کوتاهی و کوچکی برداشته باشیم.

تاریخ : 1397/11/27 | ابتدای درس خارج.

منبع: سایت هدانا برگرفته از وبسایت رسمی استاد شب زنده دار.

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.