وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

اثر آب زمزم و تربت امام حسین علیه السلام

0

اثر آب زمزم و تربت امام حسین علیه السلام

حضرت آيت الله بهجت

حضرت آيت الله بهجت (رضوان الله تعالی علیه)

اثر آب زمزم و تربت سیدالشهدا علیه‌السلام

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][آیت‌الله بهجت] فرمودند: آب زمزم و تربت سیدالشهدا، هر کجا مصرف شود، اثر دارد.
چیزی که هست، ممکن است برآورده شدن حاجت، مصلحت نباشد؛ [در عوض،] خداوند متعال، چیزی بهتر از آن را عنایت می‌کند.
منبع: زمزم عرفان، ص۳۷۰

شفای بیمار سرطانی، با آب زمزم و تربت سیدالشهدا علیه‌السلام

حجت‌الاسلام اسفندیاری می‌گفت: «یکی از بستگان نزدیک ما، به بیماری سرطان مبتلی گردید. پزشکان گفتند: باید در اولین فرصت، عمل جراحی شود. در غیر این‌صورت، غدّۀ سرطان سراسر بدن را می‌گیرد و دیگر قابل درمان نخواهد بود.
بستگان ما در این شرایط، متحیّر و سرگردان شده بودند که آیا بیمار را برای عمل جراحی ببرند یا نه؟ برای همین خواسته، قرار گذاشتند به خدمت آیت‌الله‌العظمی بهجت بروند و برای عمل جرّاحی استخاره کنند. چون به خدمت آیت‌الله‌العظمی بهجت می‌روند و استخاره می‌کنند، آقا می‌فرماید: «عمل لازم نیست».
سپس مبلغی پول می‌دهند که برای ایشان صدقه بدهند و نیز دستور می‌دهند که آب زمزم را با تربت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام مخلوط کرده و به مریض بدهند تا به قصد شفا، هر روز مقداری از آن‌را بیاشامد و همچنین تعداد زیادی فقیر را غذا بدهند و هرچه می‌توانند، به فقرا صدقه بپردازند و به افراد متعدّد بسپارند که برای بهبودی بیمار دعا کنند.

بستگان بیمار بدون درنگ دستورات آقا را دقیق اجرا نمودند و آن خانم مریض را جهت توسّل به اهل‌بیت علیهم‌السلام به مشهد بردند.[۱] بیمار سه روز در آنجا به راز و نیاز مشغول می‌شود و در حرم آن امام همام، حالات بسیار روحانی و معنوی به ایشان دست می‌دهد. پس از بازگشت، ایشان دیگر احساس درد نداشت.

تصمیم گرفتیم به خانه آیت‌الله‌العظمی بهجت برویم تا ایشان را در جریان گذاشته و دستورات بعدی را بگیریم. چون به طرف منزل می‌رفتیم، در مسیر مسجد و منزل، ایشان را ملاقات کردیم. پرسیدند: «حال مریض شما چطور است؟»؛ گفتیم: الحمدلله. و همۀ قضایای مشهد و انجام دستورات را به خدمت ایشان عرض کردیم.

فرمودند: «به همان دستورات عمل کنید و برای معاینه، به دکتر مراجعه کنید».
چون به دکتر مراجعه کردیم، دکتر پس از معاینه با تعجب پرسید: شما کاری کرده یا برای درمان به جایی رفته‌اید؟ بیمار می‌گوید: چطور؟ دکتر می‌گوید: خانم، بیماری شما به طور ناباورانه‌ای کاهش یافته و هیچ احتیاجی به عمل ندارد و مقدار باقی‌مانده از غدّۀ سرطانی را با دارو معالجه می‌کنیم.»
۱. یکی از نزدیکان آقای بهجت می‌گفت: به نظرم بستگان بیمار به آقا گفتند: قصد زیارت مشهد را داریم. و ایشان پسندیدند و فرمودند: پس از زیارت به من مراجعه کنید.
فریادگر توحید، ص۲۰۶ – ۲۰۸
حتما بخوانيد


آب زمزم و تربت شفای سرطان خواص درمانی آب زمزم  دعای شفای بیماری لاعلاج  شفای بیمار دعا برای مریض بد حال ذکر برای شفای بیمار اثر آب زمزم و تربت امام حسین علیه السلام اثر آب زمزم و تربت امام حسین علیه السلام اثر آب زمزم و تربت امام حسین علیه السلام اثر آب زمزم و تربت امام حسین علیه السلام

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.