وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

واکنش دفتر آیت‌الله مکارم‌ شیرازی به شایعه‌ حساب بانکی ایشان

متاسفانه بازار دروغ دشمنان اسلام و كشور روز به روز گسترده تر مى شود كه جزئى از برنامه جنگ روانى آن هاست و با اينكه اين حربه زنگ زده است باز هم به گمان اينكه كارايى دارد تكرار مى شود

0

واکنش دفتر آیت‌الله مکارم‌ شیرازی به شایعه‌ حساب بانکی ایشان

بسم الله الرحمن الرحيم

متاسفانه بازار دروغ دشمنان اسلام و كشور روز به روز گسترده‌تر مى‌شود كه جزئى از برنامه جنگ روانى آن‌هاست و با اينكه اين حربه زنگ زده است باز هم به گمان اينكه كارايى دارد تكرار مى‌شود.

اخيراً در تلگرام و برخى از كانال‌ها يك مدرك جعلى مضحك از حساب بانك ملى حضرت آيت الله العظمى مكارم شيرازى با مبالغ هنگفت منتشر كرده‌اند كه دروغ محضِ محض است و براى پى بردن به مجهول بودن آن كافيست از همان شعبه بانك ملى سؤال شود.

مى‌دانيم علت اصلى اين جعليات چيزى جز تأثير گذارى معظم له در مسائل مهم دينى و اجتماعى نيست و خداوند حافظ خدمتگذاران اسلام و نظام و كشور است.

منبع: هدانا برگرفته از سایت رسمی آیت الله العظمی مکارم شیرازی.


آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با اشاره به انتشار مسئله‌ای در فضای مجازی اظهار کرد:

این روزها شاهد هستیم مسئله زشتی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند و هر روز دروغی درست می‌کنند، این بار آمده‌اند سند هم برایش درست کرده‌اند که فلان فرد در حسابش در کرج 600 میلیارد تومان پول دارد و بر روی آن هم مهر زده‌اند.

وی تصریح کرد: گفتم اگر چنین پولی وجود داشت که وجود ندارد، هر کسی برود در کمیته امداد امام، 200 هزار تومان در شب عید به نیازمندان کمک کند و رسیدش را بیاورد، تمام این پول را به آن فرد می‌بخشم.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه کانال‌های تلگرامی معاند این دروغ‌ها را مطرح می‌کنند، بیان کرد: هر روز دروغی درست می‌کنند و دروغ به قدری بزرگ است که قابل پذیرش نیست، کاهی هم نیست اما از آن کوه درست می‌کنند، البته اینها کار رسانه‌های فاسق و فاسد که شناخته شده هستند، است.

وی گفت: البته برخی افراد ساده هم تحت تاثیر قرار گرفته و سؤال می‌کنند، در پاسخ می‌گوییم اگر مبلغی اضافه داشته باشیم شهریه طلاب را بیشتر می‌کنیم.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی متذکر شد: من این مطلب را ندیده‌ام ولی می‌گویند که مهر بانکی هم درست کرده‌اند و پایش زده‌اند.

منبع: فارس

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.