وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

مهره های غرب زده /به مناسبت حمایت نخست وزیر عراق از تحریم های امریکا!

0

مهره های غرب زده

برخی از مردم ایران، اظهارات نخست وزیر عراق را که باب میلشان نبود را در بوق و کَرنا کردند

اما اظهارات و، واکنشهای، رئیس جمهور این کشور و معاونش، احزاب، مردم، شخصیت هاو گروه های حامی ایران، درعراق، که حسابی به نخست وزیرشان تاختند را بایکوت کردند و نادیده گرفتند

نخست وزیر عراق، اعلام کرد که موافق تحریم های آمریکا علیه ایران نیست، ولی بخاطر منافع کشور و ملتش،از تحریم های آمریکا تبعیت میکند.

واکنش های احزاب، سیاسیون، اشخاص، گروه ها و ملت عراق به بیانات نخست وزیرشان جالب توجه بود

حامیان ایران، درعراق آنچنان از ایران حمایت کردند،که یاوه گویان خارجی و داخلی که سعی در ایجاد تفرقه و دشمنی بین دو ملت دوست ،برادر، همسایه و مسلمان، ایران و عراق را داشتند از کرده و گفته خود پشیمان شدند.

درست چند روز بعد از اظهارات نخست وزیر عراق، در تاریخ ۹۷/۵/۲۰ روز شنبه، کشور عراق با جمهوری اسلامی ایران، پیمانی را باهم امضا کردند که معاملاتشان را، بایورو، و یا باپول ملی دو کشور انجام دهند و دلار را از معاملات خود حذف کردند.

این نشان میدهد که نخست وزیر عراق در این کشور، مهره تاثیر گذاری نیست و امور را حامیان ایران در عراق، در دست دارند (سربسته)

برخورد ملت عراق با نخست وزیرشان، در رابطه با مواضع اخیرش، نسبت به ایران، ما را یاد رئیس جمهور خودمان انداخت که حرفش در داخل و خارج از کشور، خریدار چندانی ندارد.

روحانی و حیدرالعبادی، هر دو بزرگ شده غرب و تحصیل کرده انگلیس هستند، و تفکرات لیبرالی آنها بر کسی پوشیده نیست

اگر صحبت های سال های اخیر روحانی و عبادی را دنبال کنید، خواهید دید گاهی اوقات این دونفر برای شاد کردن اربابان خارجی یشان ،حرف هایی میزنند، که اصلا به مزاج مردمانشان خوش نمی آید.

البته تا حدودی تفکرات این حضرات، دربعضی از موارد، مردم دو کشور را مقابل هم قرار داده است، مثلا در قضیه آب بصره، وخرمشهر، وقطعی های برق و… که با روشن شدن قضایا، دست این فریب کاران برای مردمانشان رو شد.

دربین هر دو کشور، یک سری لیدر که از جاهای دیگر کُد میگیرند وجود دارد، که بر احساسات، بعضی ازساده لوحان، ایرانی و عراقی سوار میشوند و دو ملت را به جان هم می اندازند ،که ان شاءالله نقشه هایشان راه به جایی نخواهد برد

هرگز فراموش نمی کنیم که ملت عراق در هنگام اربعین، با برپایی هزاران موکب، باماساژ دادن دست وپای میلیونها ایرانی، باشستن لباسها و حتی جوراب های ایرانیان، و بردن زائرین به خانه هایشان، چگونه پذیرای ایرانیان بوده اند.

تفکرات غلط و تفرقه افکنانه، لیبرالی و غربی، حیدرالعبادی و روحانی، از زمان روی کار آمدنشان تا به حال، جهت رو در رو قرار دادن ملتهای، عراق و ایران، برکسی پوشیده و پنهان نیست

حال اوج بی انصافی است که هم وطنان ما، دربرابر موضع گیرهای اخیر نخست وزیر کشور عراق، تمام ملت عراق را مورد هجمه، توهین و …قرار دهند.

حق جو و حق طلب باشیم، قبل از آنکه به دام دشمنان بیفتیم، و مورد خشم و غضب پروردگار در دنیا وآخرت قرار گیریم

فرق بین حق و باطل ۴ انگشت است، شنیدن کی بود مانند دیدن

کسانی که به ملت عراق توهین میکنند و تهمت میزنند بد نیست بروند و از نزدیک برخورد عراقی ها با ایرانی ها را ببینند، تا از شرمندگی و خجالت آب شوند.

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.