وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

آقا زاده ها، خطری که انقلاب را تهدید می کند

0

آقا زاده ها، خطری که انقلاب را تهدید می کند

محمد عبداللهی در کانال شخصی خود نوشت:

در‌ اوج‌ جنگ ویتنام از “مک نامارا ” وزیر دفاع آمریکا سوال کردند که برای مبارزه با چریک‌های‌ ویتنامی چه باید کرد؟
مک نامارا پاسخ داد: اگر به‌ازای هر یک چریک ویتنامی ده #سرباز‌ آمریکایی به ویتنام اعزام‌ شود،‌ می‌توانیم چریک‌ها را شکست دهیم…
اما دیدیم که در نهایت، آمریکا در ویتنام شکست خورد.
چند سال بعد که در تایلند یک جنبشی چریکی ظهور کرد، از وزیر دفاع وقت آمریکا سوال کردند که‌ برای مقابله با چریک‌ها چه باید کرد تا تجربه ویتنام تکرار نشود؟
وزیر دفاع آمریکا پاسخ داد: به‌ازای هر چریک ده #جامعه‌شناس آماده کنید. و در نهایت،آمریکا موفق به مهار جنبش چریکی تایلند شد. اما چگونه؟

بیست سال پیش این چریک‌ها درحالی‌که در یک دست تفنگ و در دست دیگر کتاب داشتند، به مقابله با آمریکا پرداختند. امروز‌ چریک‌های‌ سابق در شمال غربی تایلند چه می‌کنند؟ امروز در یک دست چریک‌های‌ تایلند‌ همچنان تفنگ وجود دارد، اما با دست دیگرشان به‌جای کتاب، مواد مخدر حمل می‌کنند.
چریک‌های سابق به واسطه فروش مواد مخدر تبدیل شده‌اند، چریک باقی مانده است، اما البته با این تفاوت که‌ در‌ کوله‌بار او به‌جای کتاب،امروز مواد مخدر قرار دارد و کاری را که گرگ به زور انجام می‌دهد، روباه به تدبیر انجام خواهد داد.
این است روایتی از #نفوذ
اخباری وجود دارد از حضور صدها #آقازاده از فرزندان مقامات ارشد دولتی در #آمریکا. که پدرانشان برای حفظ منافع آنها، بدنبال تصویب FATF و هر تعهد دیگری هستند. بیش از 100 نفر از مدیران ارشد دولتی، #دوتابعیتی هستند که آخرین مورد آن انتصاب #سفیر ایران در #فنلاند است که تبعه آمریکا نیز هست. (فارغ از اینکه وی تخصص علوم دریایی دارد! نه روابط بین الملل!)

با وجود چنین مدیرانی که نه تنها دل، که حتی تحت #پرچم یک کشور #بیگانه (آن هم کشور متخاصم)، قرار دارند، خدمت به #ایران و منافع ملی کشور، یک مضحکه است. آری! کاری که آمریکا با اسلحه و موشک و بمب هسته ای نمیتواند انجام دهد، با نفوذ به پیش خواهد برد. اگر بیدار نباشیم!

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.