وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

نامه حلالیت سردار سلیمانی از یک سوری در عملیات آزادسازی البوکمال +عکس

0

نامه حلالیت سردار سلیمانی از یک سوری در عملیات آزادسازی البوکمال +عکس

سردار حاج قاسم سلیمانی برای صاحب منزلی که ایشان در خلال عملیات آزادسازی البوکمال، از آن منزل به عنوان مقر استفاده کردند، نامه طلب حلالیت نوشتند.
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس  پاسداران انقلاب اسلامی برای صاحب خانه‌ای که در خلال عملیات آزادسازی البوکمال، از آن خانه به عنوان مقر استفاده کرده بودند، نامه‌ای نوشتند و در آن نامه از صاحب خانه، بابت این استفاده حلالیت طلبید.

حاج قاسم در این نامه خود را معرفی کرده و بابت استفاده از آن ساختمان به عنوان مقر عملیاتی، از صاحب خانه عذرخواهی کرد و در پایان نامه شماره تلفن منزل شخصی خود را  نوشت و آمادگی خود را برای جبران هر گونه خسارت احتمالی و یا هر گونه درخواست دیگری از طرف صاحب خانه اعلام کرد.

سردار سلیمانی که شخصاً فرماندهی عملیات آزادسازی البوکمال را به عهده گرفته بود، در بخش دیگری از این نامه بیان کرده: من میان خودم (به عنوان یک شیعه) و شما (به عنوان یک سنی) تفاوتی نمی بینم؛ زیرا خود را پیرو سنت رسول الله (صلی الله علیه وآله) و شما را نیز محب اهل بیت (علیهم السلام) می دانم.

نامه حلالیت سردار سلیمانی
نامه حلالیت سردار سلیمانی

انتهای پیام /

نامه سردار سليماني براي صاحب منزلي كه در خلال عمليات آزادسازي بوكمال بعنوان مقر استفاده كردند

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.