وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

خمس مستمری متوفی که به ورثه می رسد

0

خمس مستمری متوفی که به ورثه می رسد

مطابق نظر آيت الله خامنه اي

مطابق نظر آيت الله خامنه اي

استفتاء سایت هدانا از دفتر مقام معظم رهبری

سوال: آیا به حقوقی که پس از مرگ شخص به ورثه داده می شود، خمس تعلق می گیرد؟ اگر این حقوق را ماهانه در بانک پس انداز کنیم و سود بگیریم چطور؟

جواب: خمس ندارد. اما اگر سود بدست آمده تا سر سال خمسی مصرف نشود فقط به سود آن خمس تعلق می گیرد.[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][1].

[1]. استفتاء تلفنی سایت هدانا از دفتر رهبری.

لينك كوتاه مطلب: https://hadana.ir/?p=26151

*- ضمنا شما می توانید از اینجا مشترک  خبرنامه سایت شوید و جدید ترین مطالب را دریافت کنید.

حتما بخوانيد

*- ويژه نامه احكام خمس

خمس اموال ميت 



کلید: خمس مستمری متوفی که به ورثه می رسدحقوق میت  حقوق انسان مرده ترکه خمس حقوق شوهر حقوق مادر حقوق پدر خمس بازنشستگی 3..مستمری بازماندگان خمس حقوق میت خمس حقوق میت خمس حقوق میت  خمس اموال میت خمس مستمری متوفی که به ورثه می رسد خمس مستمری متوفی که به ورثه می رسد خمس مستمری متوفی که به ورثه می رسد خمس مستمری متوفی که به ورثه می رسد[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.