وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

حضرت آیت الله نوری همدانی: حوزه علمیه و علما در برابر طرح نفوذیFATF وCFT سکوت نخواهد کرد/ هشدار می‌دهیم! اگر به مردم خدمت نمی‌کنید، به زخم مردم نمک نپاشید

حضرت آ‌یت الله العظمی نوری همدانی با انتقاد از فرافکنی برخی مسؤولان، از آنان خواستند که با مردم صادق باشند و اگر بنای خدمت ندارند با سخنان خود بر زخم ‌آن ها نمک نپاشند.

0

 

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی مدظله العالی، این مرجع تقلید، صبح امروز در درس خارج فقه خود که با حضور علما، طلاب و روحانیون در شبستان مسجد اعظم قم و در جوار حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، گفتند: مسئولان با مردم با صداقت حرف بزنند، مردم بیدار و هوشیارند، وعده‌های دروغین به مردم ندهید.

ایشان با تأکید بر این که مسؤولان نباید وعده هایی بدهند که نمی توانند به آن عمل کنند، افزودند: مسؤولان اعلام کردندکه با برجام همه چیز درست می شود اما مردم می دانند که این سخن درست نیست چرا که برجام برای مردم کاری نکرد و چیزی از برجام عاید مردم نشد.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی FATF برنامه غربی، عبری و عربی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، اظهار داشتند: با وجود این که بارها مشاهده کردیم غربی ها با ایران دشمنی دارند اما برخی باز هم اصرار بر پیمان بستن با غرب دارند، وقتی چنین پیمانی بسته شود به سرنوشت برجام دچار خواهیم شد، FATF پروژه غرب و صهیونیست ها برای نفوذ ایران است که نمی توان در برابر آن سکوت کرد.

ایشان ادامه دادند: علما و حوزه ها همیشه در برابر نفوذ دشمن مقابله کرده و اجازه نفوذ به دشمن نداده است، رهبر معظم انقلاب فرمودند کنوانسیون هایی که در خارج پخته می شود قبول نداریم، غرب کنوانسیون ها را مطابق میل خود طراحی می کند و می خواهد کشورهای مستقل مانند ایران را مجبور به اجرای آن کند که باید با آن مقابله کرد.

معظم له خاطرنشان کردند: همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، کنوانسیون‌ها و پروتکل‌های بین‌المللی در زمینه مبارزه با پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم را که در خارج درست می‌شود، قبول نداریم، ما نیز از این سخنان رهبر انقلاب حمایت خواهیم کرد و در مقابل تصویب آن خواهیم ایستاد، هشدار می‌دهیم اگر به مردم خدمت نمی‌کنید، به زخم مردم نمک نپاشید.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی همچنین در ابتدای سخنان خود با اشاره به مضامین عالی نهج البلاغه، تأکید کردند که نهج البلاغه باید کتاب رسمی حوزه باشد.

معظم له با اشاره به خطبه 55 نهج البلاغه افزودند: امیرمؤمنان فرمود ما به اندازه ای در کار خود جدی بودیم و با عقیده گام بر می داشتیم که جهاد در راه خداوند متعال ایمان ما را بیشتر می کرد و در راه رضایت الهی صبر و مقاومت داشتیم، مسلمانان نیز باید در مسیر دین  صادق و با استقامت باشند تا عنایت و نصر الهی نازل شود.

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.

بدون نظر
  1. حجت الاسلام دکتر مهدی طاها می گوید

    امتیاز بینندگان:4 ستاره