وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

فرازی از مناجات شعبانیه با دستخط رهبر

0

فرازی از مناجات شعبانیه با دستخط رهبر معظم انقلاب

دستخط رهبر انقلاب: فرازی از مناجات شعبانیه

متن زير نوشتاري است از حضرت آيت الله خامنه اي دامت بركاته در شرح فرازي از مناجات شعبانيه كه از ظرافت ويژه اي برخوردار است.

سه نقطه کلیدی در یک فقره کوتاه مناجات شریف شعبانیه:
إِلَهی هَب لی قَلباً یُدنیهِ مِنکَ شَوقُهُ     و لِساناً یُرفَعُ إِلَیکَ صِدقُهُ         و نَظَراً یُقَرِّبُهُ مِنکَ حَقُّهُ

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][خدای من] به من عطـا کن دلی که شـوق، او را به تـو نزدیک کند. آلودگی ما به مادیات وگناه این شـوق را در دل می‌میراند، اُنس ما با قـرآن، دعـا، نوافـل و درست به‌جا آوردن فرائـض این شـوق را در دل برمی‌انگیزد. زبانِ صادق، سخن باصداقت حرفی که در آن شائبه‌ای از مادّیت و خودخواهی و هواپرستی نباشد، این سخنی است که به سمت خدا بالا می‌رود.

نگاهِ حقیقت‌آمیز؛ نگاهِ حقانی به مسائل، نه نگاهِ جانبدارانه، هوسگرانه و کاسبکارانه. مسائل را با نگاه طرفداری از حق، دنباله‌ی حق بودن، با این نظر نگاه کنیم.   آن‌وقت این نگاه به خدا نزدیک می شود.  رهبر انقلاب ۱۳۹۴/۰۳/۰۶/لينك منبع .

 حتما بخوانيد

ويژه نامه ماه شعبان



كليد: فرازی از مناجات شعبانیه با دستخط رهبر فرازی از مناجات شعبانیه با دستخط رهبر فرازی از مناجات شعبانیه با دستخط رهبر فرازی از مناجات شعبانیه با دستخط رهبر[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.