وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

انقلاب اسلامی ازعلائم ظهور

1

انقلاب اسلامی ازعلائم ظهور

نقشه راه

انقلاب اسلامی ازعلائم ظهور

حضرت امام خمینی(ره):

دست عنایت خدای تبارک و تعالی بر سر این ملت کشیده شده است و ایمان آنها را تقویت نموده است که یکی از علائم ظهور بقیه الله ارواحنا فداه است. (صحیفه نور، جلد 16، ص 32)

مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت ـ ارواحنا فداه ـ است. (صحیفه امام، جلد21، ص 327)

ما با خواست خدا، دست تجاوز و ستم همة ستمگران را در کشورهای اسلامی می‌شکنیم و با صدور انقلابمان که در حقیقت صدور اسلام راستین و بیان احکام محمدی است به سیطره و سلطه و ظلم جهانخواران خاتمه می‌دهیم و به یاری خدا راه را برای ظهور منجی و مصلح کل و امامت مطلق حق امام زمان ـ ارواحنا فداه ـ هموار می‌کنیم. (صحیفه امام، جلد 16، ص 345)

پیروزی ما را خدا تضمین کرده است ما حکومت اسلامی تشکیل می‌دهیم و پرچم را به صاحب پرچم می‌سپاریم. (صحیفه امام، جلد ۲۰، ص ۳۲۸)

این انقلاب امانتی است که باید به دست شما به صاحب اصلی آن سپرده شود. با دست شما، بلی با دست شما. (صحیفه امام، ج 12، ص 482)

جنبشی که از طرف مستضعفان و مظلومان جهان علیه مستکبران و زورمندان شروع شده و در حال گسترش است، امیدبخش آتیه‏ای روشن است و وعده خداوند تعالی را نزدیک و نزدیک‏تر می‏نماید. گویی جهان مهیّا می‏شود برای طلوع آفتاب ولایت از افق مکّه معظّمه و کعبه آمال محرومان و حکومت مستضعفان و… .

چه بسا که این تحول و دگرگونی، در مشرق زمین و سپس در مغرب و اقطار عالم تحقق یابد: «و لیس من الله‏ بمستنکر» که دهر را در ساعتی بگنجاند و جهان را به مستضعفان، این وارثان ارض بسپارد و آفاق را به جلوه الهی ولی الله‏ الأعظم، صاحب العصر ـ أرواحنا له الفداء ـ روشن فرماید و پرچم توحید و عدالتی الهی را در عالم بر فراز کاخ‏های سپید و سرخ مراکز ظلم و الحاد و شرک به اهتزاز درآورد. (صحیفه نور، ج  18، صص 11 و 12)

حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله):

به‌ یاری‌ پروردگار و با «تلاش‌ مسئولان‌، حمایت‌ مردم‌ و امید ملت‌ به‌ آینده‌»، راه‌ «خوش‌ عاقبت» انقلاب‌ اسلامی‌ ادامه‌ خواهد یافت‌ و زمینه‌های‌ ظهور مهدی‌ موعود را فراهم‌ خواهد کرد. (۲۴ اسفند ۷۹)

پیروزی انقلاب اسلامی نمونه‌ای اطمینان‌بخش برای تحقق وعده بزرگ ظهور امام زمان«عج» است. (21/3/9۳) اگر حرف شما ملت ایران پیش رفت، اگر شما توانستید پیروز شوید، به آن نقطه‌ی موعود برسید، آن وقت مسیر تاریخ عوض خواهد شد؛ زمینه‌ی ظهور ولیّ‌ امر و ولیّ ‌عصر (ارواحنا له الفداء) آماده خواهد شد؛ دنیا وارد یک مرحله‌ی جدیدی خواهد شد. این بسته به عزم امروز من و شماست، این بسته به معرفت امروز من و شماست. (۱۹ دی‌ماه ۱۳۹۱)

…ملت عزیز ایران با برداشتن این قدم بزرگ، فضای واقعی انتظار را ایجاد کرده و نشان داده است که کمربسته‌ی حقیقی مهدی موعود است. (۲۷ مردادماه ۸۷)

بشریت که با عطش تمام منتظر امام زمان عج‌الله تعالی فرجه الشریف است و می‌خواهد مهدی موعود بیاید و چشم انتظار آن حضرت است، برای این است که او بیاید تا دنیا را از عدل و داد پر کند. این است آن پیامی که انقلاب اسلامی برای دنیا دارد و خودش هم متعهد و متکفل آن است. (۱۷ دی‌ماه ۱۳۷۱)

شعارهایی که امام زمان علیه‌الصلاه و السلام ‌و عجل‌الله‌تعالی فرجه بر سر دست خواهد گرفت و عمل خواهد کرد، امروز شعارهای مردم ماست؛ شعارهای یک کشور و یک دولت است… این شعارها یک روز تحقق پیدا خواهد کرد. (۲۲ آبان‌ماه ۱۳۷۹)

امروز همه‌ ما باید عاشورایی‌ باشیم‌ تا حرکت‌ دنیا به‌ سمت‌ صلاح‌ تسریع‌ و زمینه‌ ظهور ولی‌ مطلق‌ حق‌ نیز فراهم‌ شود. (۳ خردادماه ۷۴)

پاسدار اسلام

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.

1 نظر
  1. سیدعلی می گوید

    بسم الله الرحمان الرحیم * الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم * الهم ارزقنا شهاده فی سبیلک بحق محمد و آل محمد سلامک و صلواتک علیهم * آمین یا رب العالمین