وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

رقصیدن دختران مقابل نجفی در مراسم روز زن

جشن ابتذالی با حضور شهردار اصلاح طلب تهران که واکنشهای زیادی را بدنبال داشت و باعث ابراز تاسف مراجع عظام تقلید از این رفتارها شد!.

0

رقصیدن دختران مقابل نجفی در مراسم روز زن

 

در ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها همایش بانوان شاغل شهرداری تهران به‌همین مناسبت  با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران و تعدادی از معاونان و مشاوران وی از جمله فاطمه راکعی مشاور شهردار در امور زنان برگزار شد.

حجت الاسلام حمید رسایی نمانده سابق مجلس در متنی اینگونه نوشتند: فیلمی که می بینید، گوشه ای از مراسم شهرداری تهران در برج میلاد است که به مناسبت روز زن با حضور شهردار و معاونین وی برگزار شده است.

در این مراسم دخترگانی می رقصند، نوازندگانی می نوازند و بانوانی هم می خوانند! بدون تردید، هیچ نسبتی بین این مراسم با این کیفیت و بانویی که بر اساس باورها، اعتقادات و رفتارهای وی، روز تولد ایشان به نام روز مادر و یک هفته به نام بزرگداشت مقام زن نام گذاری شده، نیست.

اما از این که بگذریم باید به تهرانی های عزیز یادآور شد که از دل چنین تفکر عیاش صفت و شکم سیری، هرگز راهکاری برای حل مشکلات و معضلات تهران مثل آلودگی هوا، ترافیک، بافتهای فرسوده، رسمیت داشتن رشوه در شهرداری و … در نمی آید.

شک نکنید، مدیرانی که این چنین با الگوهای دینی و ملی ما بازی می کنند، با بیت المال و فرصت خدمتی که در اختیارشان است، بدتر رفتار خواهند کرد.

این را نوشتم تا در آینده، وقتی معضلات تهران چند برابر شد، به جای اینکه یقه “انقلاب اسلامی” و “نظام جمهوری اسلامی” را بگیرید و از آنها، دلایل بیشتر شدن مشکلات شهرتان را مطالبه کنید، از یاد نبرید که این شهرداری و این شورای شهر، محصول انتخاب اکثریت شما بودند نه مطابق ملاکهای انقلاب اسلامی برای انتخاب مدیرانش.

بدیهی است دستگاه های نظارتی و فرهنگی، وظیفه دارند با مدیرانی که این چنین به جایگاه خدمت رسانی و فرهنگ اسلامی خیانت کرده اند، برخورد کنند.

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.