وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

نظر آیت الله سبحانی درباره فیلتر شدن تلگرام

يكي از مراجع تقليد گفت: برخي مي‌گويند چرا تلگرام را فيلتر كرديد آزادي بايد باشد بر اساس اين سخنان پس مواد مخدر نيز بايد آزاد باشد در حالي كه آزادي بايد تأمين‌كننده سلامت فكري و بدني انسان باشد اين عمل قوه قضاييه محترم است و افراد معترض تصور صحيحي از مسئله ندارند.

0

نظر آیت الله سبحانی درباره فیلتر شدن تلگرام

، آیت‌الله جعفر سبحانی صبح امروز در درس خارج اصول خود که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار کرد: آیه‌ای از قرآن وجود دارد که بر اساس آن برای شناسایی اشخاص دو راه وجود دارد اول اینکه وضع کنونی افراد مطالعه شود و راه‌ دیگر شناخت گذشته انسان است.

وی با بیان اینکه انسان باید به این نتیجه برسد که از چه آفریده شده است گفت: شناخت گذشته مهم است قرآن عنایت دارد که بشر گذشته و کمالات کنونی خود را مطالعه کند. کسانی‌ که شاکر نیستند باید بررسی کنند چه بودند و چه شدند تا در برابر نعمت‌های خداوند شاکر باشند.

این مرجع تقلید عنوان کرد: برای شناخت هر موجود، وضع موجود و گذشته باید مطالعه شود. با مطالعه گذشته بهتر می‌توان فهمید که خالقی وجود دارد بنابراین باید قدردان خداوند بود.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه می‌گوید پرونده‌های کنونی که جنایی است ریشه در تلگرام دارد گفت: برخی می‌گویند چرا تلگرام را فیلتر کردید آزادی باید باشد؛ بر اساس این سخنان پس مواد مخدر نیز باید آزاد باشد در حالی که آزادی باید تأمین‌کننده سلامت فکری و جانی انسان باشد. این عمل قوه قضاییه محترم است و افراد معترض تصور صحیحی از مسئله ندارند.

وی یادآور شد: تعطیلات حوزه زیاد شده در حالی که باید زمان بیشتری برای درس و بحث وجود داشته باشد.

فارس/.

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.