وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

خوردن قرص در عده برای جلو انداختن

0

خوردن قرص در عده برای جلو انداختن

نکته : حداقل حیض سه روز است و باید بین دو حیض  10 روز یا بیشتر فاصله باشد

عده طلاق

پرسش 248 . آيا زن مطلقه مى تواند با خوردن قرص كارى كند كه زودتر از موعد هميشگى خون حيض ببيند؟ آيا با ديدن خون حيض سوم، عده تمام مى شود؟

همه مراجع: آرى، اشكال ندارد و در صورت مشاهده خون حيض سوم، عده اش تمام مى شود.[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][1]

  • [1]. دفتر: همه مراجع.(احكام ازدواج،پرسمان).

طبق نظر آيت الله مكارم شيرازيحضرت آیت الله مکارم شیرازی

جلو انداختن حیض با استفاده از قرص در ایام عده

پرسش : اگر زنی در دوران عده نگه داشتن قرصی مصرف کند که زود حیض شود با این شرایط که حداقل 10روز بین هر حیض فاصله شود وهر حیض حداقل 3روز باشد و دیگر علایم حایض آیا با این شرایط زن پس از دیدن سومین حیض از عده خارج میشود؟
پاسخ : آری، مقدار عدّه در مورد زنانى که عادت مى شوند احتیاط آن است که بقدرى صبر کند که دوبار حیض ببیند و پاک شود هنگامى که حیض سوم را دید عدّه او تمام است و در مورد مصرف قرص درصورتیکه ضرر مهمی نداشته باشد اشکالی ندارد. استفتائات آیت الله مکارم شیرازی.

*- ضمنا شما می توانید از اینجا مشترک  خبرنامه سایت شوید و جدید ترین مطالب را دریافت کنید.

حتما بخوانيد

*- ويژه نامه احکام ازدواج 

ویژه نامه احکام زن و شوهر

نحوه خواندن صیغه ازدواج دائم (متن+ترجمه)

نحوه خواندن صیغه ازدواج موقت(متن+ترجمه)



کلید: خوردن قرص در عده برای جلو انداختن خوردن قرص در عده برای جلو انداختن خوردن قرص در عده برای جلو انداختن خوردن قرص در عده برای جلو انداختن خوردن قرص در عده برای جلو انداختن خوردن قرص در عده برای جلو انداختن خوردن قرص در عده برای جلو انداختن خوردن قرص در عده برای جلو انداختنعده|عادت|حیض|قرص|ال دی|اچ دی|ضد بارداری|جلو انداختن … می‌توان برای ازدواج دوباره، از قرص ضدبارداری استفاده کرد و زمان پریود را جلو انداخت؟ کوتاه کردن زمان عدّه با خوردن قرص [/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.