بازار یابی شبکه ای طبق نظر آيت الله وحيد خراسانیReviewed by مهدي يوسف وند on Jun 24Rating: 5.0

بازار یابی شبکه ای طبق نظر آيت الله وحيد خراسانی

بازار یابی شبکه ای طبق نظر آيت الله وحيد

در نوشتار قبل «توضیحاتی درباره بازاریابی شبکه ای » مطرح شد از اینجا کلیک کنید و در تکمیل نوشتار حاضر مطالعه نمایید.

بازاریابی شبکه‌ای

سؤال ۵۲۲. آیا بازاریابی شبکه ای صحیح است؟
جواب) بازار یابی شبکه‌ای بنابر احتیاط واجب صحیح نیست و در این احتیاط واجب نمی‌توانید به کسی دیگر رجوع نمائید.
(استفتاء/ ۱۰۹۱) . لينك:سايت معظم له/ کلیک کنید. . 
تبصره: در بازاريابي  شبكه اي ، شخص با معرفي اين تجارت به اطرافيان و معرفي آنها به شركت، گروه فروش خود را شكل مي دهد. سودي از خريد و فروش و معامله افراد گروه فروش از سوي شركت به اين شخص معرفي كننده داده مي شود.  و اين سود  طبق پلنهاي درآمد زائي شركتها، درصدهاي مشخصي از قيمت كالاهاي فروخته شده در گروه فروش است كه به  عنوان پورسانت و پاداش داده مي شود. و اين نوع معامله به صورت شبكه اي اشكال شرعي دارد و غير قانوني است. 
.
 لينك كوتاه مطلب: http://hadana.ir/?p=14731
*- ضمنا شما  مي توانيد مشترك خبرنامه سايت شويد و جديد ترين مطالب را دريافت كنيد.حتما بخوانيد

مجموعه احكام بازاريابي شبكه اي در سايت هدانا

نظر شوراي نگهبان نسبت به شركتهاي هرمي

حكم آيت الله خامنه اي در باره بازاريابي شبكه اي

فتوای مراجع عظام تقلید درباره ي بازاریابی شبکه ای

حكم شرعي بازاريابي شبكه اي

حكم شرعي بازاریابی شبکه ای باینری

فتواي آيت الله مكارم شيرازي درباره ي بازار یابی شبکه ای

حكم نتورک مارکتینگ (Network Marketing) و کوئست (QI International)



كليد: بازار یابی شبکه ای طبق نظر آيت الله وحيد خراساني  بازار یابی شبکه ای طبق نظر آيت الله وحيد خراساني  بازار یابی شبکه ای طبق نظر آيت الله وحيد خراساني  بازار یابی شبکه ای طبق نظر آيت الله وحيد خراساني

این مطلب را به دوستان خود معرفی کنید:
افسرانفیس نماکلوب