وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

آیت الله العظمی نوری همدانی:چند سال كشور معطل برجام شد كه نتيجه آن زبان دراز بودن دشمن شد/مردم عزيز بايد بدانند ما هم، هم درد آنها هستيم و مشكلاتشان را بازگو مي كنيم

تمام همت مسئولان رفع مشكل مردم باشد، مشكلات اقتصادي مردم مايه شرمندگي مي شود و عده اي هم بجاي اينكه مرهم باشند نمك به زخم ميزنند، مردم وقتي مي بيند كه يك مسئول مي آيد مشكلات آن ها را كتمان مي كند بر ناراحتي آن ها افزوده مي شود.

0

مردم عزيز بايد بدانند  ما نیز، هم درد آنها هستيم و مشكلاتشان را بازگو مي كنيم.

حضرت آيت الله العظمي نوري همداني مدظله العالی در ديدار جمعي از اساتيد سطوح عالي حوزه علميه قم فرمودند: تمام همت مسئولان رفع مشكل مردم باشد، مشكلات اقتصادي مردم مايه شرمندگي مي شود و عده اي هم بجاي اينكه مرهم باشند نمك به زخم ميزنند، مردم وقتي مي بيند كه يك مسئول مي آيد مشكلات آن ها را كتمان مي كند بر ناراحتي آن ها افزوده مي شود.

معظم له با بيان اين موضوع كه درست است دشمن جنگ اقتصادي را آغاز كرد و بي رحمانه هم مشغول است خاطر نشان کردند: متاسفانه مديريت هم ضعيف است، هيچ اشراف و نظارتي بر خدمات و كالا وجود ندارد، مسئولان نبايد از تذكر برآشفته شوند؛ روزانه افراد زيادي براي ما نامه مي نويسند يا به دفتر مراجعه مي كنند و بسيار ناراحت و نگران از معيشت و اقتصاد هستند و از علما و مراجع و حوزه مي خواهند حداقل وضع موجود را تذكر دهند. مردم عزيز بايد بدانند ما هم، هم درد آنها هستيم و مشكلاتشان را بازگو مي كنيم.

ایشان در ادامه افزودند: چند سال كشور معطل برجام شد كه نتيجه آن زبان دراز بودن دشمن شد و الان هم عده اي بحث مذاكره مجدد را مطرح مي كنند كه اين تفكر بي ترديد خيانت است. نبايد مسائل حاشيه اي مطرح شود، همگان بايد با وحدت و همدلي به فكر مقابله با دشمن باشند وحل مشكلات مردم از مسائل اختلافي پرهيز شود، اين انقلاب و نظام خون بهاء هزاران شهيد است لذا بايد به هر قيمت كه شده از آن حفاظت نمود و از اركان آن يعني اسلام و ولايت فقيه و مردم نیز محافظت نمود و از ميدان دادن به دشمن جلوگيري کرد و يك صدا آن هم صداي وحدت از جامعه بلند شود و مسئولان با پيروي از رهبري و آرمان و سفارشات امام راحل مشكلات را حل كنند، ان شاءالله.

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.