وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

چه هدیه ای برای همسر و خانواده همسر مناسب است ؟

0

چه هدیه ای برای همسر و خانواده همسر مناسب است ؟

براى انتخاب هديه لازم است روحيات كسى كه مى خواهيد به او هديه دهيد ملاحظه نماييد و ببينيد او از چه چيزى خوشنود مى شود و يا به چه چيزى نياز دارد و نسبت به چه زمانى حساس است. برخى نسبت به زمان تولد خودشان حساس حستند، مى توانيد اين زمان را براى هديه دادن و ايجاد محبت انتخاب نماييد. و يا روز تولد يكى از ائمه اطهار (ع) يا يكى از عيدهاى مذهبى و يا… زمان مناسب دادن هديه است.

آنچه اهميت بيشترى دارد چگونگى هديه دادن است. بدين منظور هر هديه اى كه تهيه فرموده ايد با كلام و عبارت محبت آميز و دلنشين و حكايت از علاقه قلبى تان به وى همراه كنيد يا به طور شفاهى و هنگام دادن آن هديه به همسرتان محبت قلبى تان را با آن عبارت و سخن اظهار داريد و يا اينكه آن عبارت را روى كاغذ يادداشت كرده و روى هديه چسبانده و تقديم وى نماييد. زيرا سخن و كلام همسر بيش از اصل هديه در ذهن و قلب وى جايگزين شده و ماندگارتر خواهد بود و در نظر او ارزش و اهميت بيشترى دارد. اثر سخن آنچنان زياد و تاثير گذار است كه برخى گفته اند سخن نوعى سحر است و تا اعماق وجود طرف مقابل اثر گذار است.

خلاصه هر چند دادن هديه مهم است ولى زبان هديه دادن از زمان آن اهميت و ارزش بيشترى دارد و با آن نوشته كوتاه و يا سخن محبت آميز حبت فى ما بين تان را ياد خواهد كرد.

پرسمان

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.