وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

فواید پزشکی نماز

0

فواید پزشکی نماز

آثار شگفت انگیز نماز بر جسم انسان از زبان یک پزشک +فیلم

در این گزارش از تاثیرات حیرت انگیز نماز بر روی جسم انسان مطلع خواهید شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر گفته‌های یک جراح ماهر، هرمونی که هنگام استرس در بدن ممکن است با ترشح بیش از اندازه ایجاد مشکل کند کورتیزول نام دارد که غدد فوق کلیوی ترشح می‌شود. این جراح با آغاز معنویت درمانی بر روی عده‌ای از بیماران سرطانی به نتیجه‌ای باور نکردنی دست پیدا کرد چنان که طبق اظهارات او کاهش میزان کورتیزول در این دسته از بیماران حتی از انسانهای سالم نیز پایین‌تر آمد.

در بدن ما انسان‌ها میلیارد‌ها سلول وجود دارد، اطلاعات جسمی و روانی بدن ما به صورت ژن‌ها برای ۲۳ جفت کرومزوم در هسته سلول نگهداری می‌شود، این ژن‌ها هستند که با دستور تولید پروتئین در سلول‌ها می‌توانند فرمان دیابت، سلامت و یا سرطان بدهند. ادامه این بحث را در فیلم زیر مشاهده کنید.

 

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

 

حتما بخوانيد

ویژه نامه و بخش احکام جامع سایت هدانا[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.