وبگاه پاسخگویی به سوالات دینی هدانا

درمان گیاهی وسواس

4

درمان گیاهی وسواس

درمان گیاهی وسواس

پرسش: باسلام.من از کودکی بیماری وسواس دارم. تا حالا هم به هیچ دکتری مراجعه نکرده ام و از این موضوع خیلی رنج می برم و خجالت می کشم مخصوصا که ازدواج کرده ام و جدیدا همسرم متوجه شده اند مثلا مطمئن نیستم شیر گاز بسته شده و مدام کنترل می کنم و مانند اینها

پاسخ: شما وسواس چک کردن دارید. عدس، بادنجان و سودازا ها را مطلقاً مصرف نکنید، سرد و خشک نخورید و گرم و تر بیشتر میل کنید. یک ماه حداقل، صبح و شب اسفند یک قاشق مربا خوری میل کنید. در صورت بهبودی نسبی برای درمان تکمیلی و انجام فصد به مطب مراجعه نمایید.

پرسش: مدت شش سال است دچار نوعي وسواس فكري ذهني شده ام بطوريكه نام بعضي از اشخاص تا در ذهنم پيدا نشود فكرم آزاد نمگردد. اين موضوع باعث نگراني من شده است . ضمنا” مقداري كمي دارو مصرف ميكنم الانزپين و سرتالين 50 لطفا راهنماييم كنيد؟

پاسخ: استخدوس و افتیمون را دم کرده و از هر کدام روزی دو فنجان با فاصله خورده شود.

پرسش : سلام. خسته نباشيد. متاسفانه وسواس شديد به نجاست و پاكي دارم. تا جايي كه بسياري از اوقات مجبور مي‌شوم پس از هر بار قضاي حاجت، لباس زير خود را عوض كنم. لطفا راهنمايي كنيد.

پاسخ: سودازاها را (مانند مواد غذایی سرد و خشک، بادنجان، عدس، چای، گوشت گاو و…) نخورید و سعی کنید با عسل مرباهای عسلی درست کنید و میل نمایید و عسل را به اشکال مختلف بخورید تا بهبود پیدا نمایید. در صورت لزوم نیز به مطب مراجعه کنید.

پرسش: مدت 2 سال با آقایی عقد هستم. دقیقاً 1 ماه قبل از عروسی زمانی که حتی کارتهای عروسی آماده بود ، شرط ازدواج را بخشیدن مهریه ام عنوان کرد. می گوید شاید تو بعد از 2 سال با 2 بچه مرا ترک کنی. ما در شرف جدایی هستیم. دکتر تشخیص پارانوئید داده است. او حاضر به رفتن پیش مشاور نیست. چه کار کنم؟

پاسخ: یک جور وسواس بد بینی است و  سودای سوخته در سرشان هست. دم کرده افتیمون و استخدوس را به صورت مجزا یک روز در میان از هر کدام بخورند. تلویزیون تماشا کردن نیز سودازا هست و برای اینگونه افراد بسیار مضر هست.
غذاهای خورشتی پرچرب گوسفندی بخورند و زعفران نیز در غذا مصرف نمایند، حجامت سر نیز مفید است.

منبع: سایت رسمی دکتر روا زاده.

لینک کوتاه مطلب: https://goo.gl/nXMrZf

حتما بخوانيد

  1. ذکر برای درمان وسواس از آیت الله بهجت
  2. وسواس از نظر آیت الله سیستانی
  3. وسواس از نظر آيت الله مكارم شيرازي
  4. وظیفه شرعي شخص وسواس
  5. وسواس در ترشحات ادرار
  6. وسواس از نظر آیت الله مظاهری
  7. وسواس در وضو
  8. وسوسه و درمان آن


کلید: درمان گیاهی وسواس درمان گیاهی وسواس درمان گیاهی وسواس ر  درمان گیاهی وسواس درمان گیاهی وسواس درمان گیاهی وسواس درمان گیاهی وسواس درمان گیاهی وسواس درمان گیاهی وسواس درمان گیاهی وسواس درمان گیاهی وسواس درمان گیاهی وسواس درمان گیاهی وسواس درمان گیاهی وسواس درمان گیاهی وسواس درمان گیاهی وسواس درمان گیاهی وسواس طب سنتی   درمان وسواس با طب سنتی درمان وسواس بدون دارو آیا وسواس فکری درمان قطعی دارد؟ درمان وسواس فکری با قران کتاب شفای وسواس درمان وسواس فکری با طب سنتی درمان وسواس فکری شدید درمان وسواس شستشو با طب سنتی

نظر مخاطبان درباره این مطلب:

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

با توجه به حجم سوالات، به سوالات تکراری پاسخ داده نمی شود لطفا در سایت «سرچ» کنید.

4 نظرات
  1. ابراهیم می گوید

    سلام. من لباسم را وقتی در خواب محتلم می شوم در لباسشویی می اندازم ولی الان که می بینم در آن لکه که هست از طرفی همانجا را که بررسی می کنم تکان می دهم ذراتی رویش است. آیا نجس است؟ لباسشویی ما خودش آبکشی می کند ولی نمی دانم این ذرات خود نجاست است یا زائل شده. ولی ذره دارد.

    1. حجت الاسلام مهدی طاها می گوید

      سلام علیکم
      اگر عین نجاست نیست یا شک دارید بنا را بر پاک بودن بودن بگذارید.
      خوب است قبل از اینکه در ماشین قرار بدهید عین نجاست را تطهیر کنید.
      وفقکم الله لکل الخیر

  2. مهری می گوید

    یک سالی است که دچار وسواس فکری شده ام در مطالعه فکر می کنم که مطالب راخوب یاد نگرفته ام وچندین بار تکرارمی کنم به طوریکه وقت کم می اورم .هر سوال راچندین بار می پرسم چه باید بکنم

    1. حجت الاسلام مهدی طاها می گوید

      سلام علیکم
      بهتر است با یک مشاور هم رجوع کنید تا از نزدیک بررسی بشود که نوع وسواس روی چه اموری است.
      اما بهتر است مشغله های زائد نفس را کم کنید، ذکر لا اله الا الله را روزی ۱۰۰ مرتبه برای آرامش بخوانید.
      شبها زود بخوابید و سعی کنید بین الطلوعین بیدار باشید، برای رفع وسواس فکر و آرامش بیار مفید است.
      وفقکم الله لکل الخیر