مطالب مشابه

6 Comments

  1. 4

    حسام

    با سلام و تشکر از مطلب بسیار مفید . پیشنهاد میکنم معنی ادعیه رو بنویسید

    پاسخ
  2. 3

    سیمین

    خیلی ممنون از پاسخ سریعتون اجرکم عندالله ♥♥

    پاسخ
  3. 2

    سیمین

    سلام معنی غسل بدون نیّت ادا و قضا تا عصر و غسل بدون نيت ادا و قضا چیست؟
    لطفا درصورت امکان سریع جواب بدین مرسی

    پاسخ
    1. 2.1

      مهدي يوسف وند

      سلام علیکم
      همینکه نیت کنید که غسل جمعه می کنم، همین کافی هست.
      حالا اگر در وقت باشد، همین نیت کافی است، و اگر در خارج وقت هم باشد همین نیت کافی است.
      به زبان ساده منظور این هست که به زمان غسل توجه نکند، در نیت اصل غسل کردن را نیت کند ، همین کافی هست.
      وفقکم الله لکل الخیر

      پاسخ
  4. 1

    مهدی

    سلام.
    سایت شما خوش رنگ و لعاب هست ولی اکثر مسائلی که در اینجا آوردید طبق نظر به روز فقها نیست.و اشکال داره.
    ظاهرا از جایی قدیمی مثل کتابهای اقای حسینی کپی شده.

    پاسخ
    1. 1.1

      مهدي يوسف وند

      سلام علیکم برادر گرامی
      درباره ظاهر سایت امیدواریم مورد پسند واقع شده باشد، انشاالله در حال توسعه هستیم، ما سعی کردیم فونت و رنگ و مسائل دیگر رو را با مشورت با عزیزان کارشناس بهبود ببخشیم و از جهت بصری زیباسازی را رعایت نماییم. تا شما راحت استفاده کنید. البته موارد دیگر هم رعایت شده اما باز اگر دوستان با سلیقه نظر بدهند قطعا در کیفیت کار تاثیر گذار هست.

      درباره نشر احکام دقت داشته باشید ما از تحقیقات دیگران با ذکر منبع استفاده می کنیم، اما در مسائل مهم حتما به روز از سایت مراجع استفاده می کنیم حتی مواردی را که سایت مراجع منتشر نکرده اند به صورت استفتاء منتشر کرده ایم. اگر دقت کنید همین مهم را در سایت متوجه خواهید شد.
      چرایی استفاده از اثر خوب آقای حسینی این هست که تیمی و به سبک خوبی کار شده است، برای فهم اجمالی ما از این کار بهره بردیم اما در انتها نظر مراجع به روز ضمیمه شده است تا جامع در منظر مخاطبان باشد.
      شما می توانید طرح و پیشنهاد خود را مطرح کنید، حتی آثار تحقیقاتی احکام را به ما معرفی کنید، در بهبود کار ما و ترویج احکام و آسان سازی و زیبا سازی طرح بدهید یا نمونه کار خودتان را ارائه کنید استقبال می کنیم و با نام شما مطرح می نماییم.

      ضمنا هر جا اشکالی می بینید یا نظر مرجع را مغایر می بینید تذکر بدهید به صورت مبهم ادعا کردن فقط در حد پندار و یک نسبت هست!.

      وفقکم الله لکل الخیر

      پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 5 =

2017 |تمامي حقوق براي تیم هدانا محفوظ مي باشد و نقل مطالب با ذكر منبع سبب امتنان است| HADANA.IR | © کپی رایت - هدانا | درباره ما | | حمایت از ما | | خبرنامه | | تماس با ما |